סרטים לצפייה ישירה

2012

הסרט 2012 הוא סרט אסונות הרפקתאות פעולה מדע בדיוני שמספר על העולם שלנו בשנת 2012 כשהגלגל של בני המאיה נגמר ומגיעה קטסטרופה עצומה להחריב את העולם. וסרט עוקב אחרי כמה דמויות ביניהן סופר מתוסכל שנאבק לשמור על משפחתו בחיים בזמן האסון וגיאולוג שחוקר את האסון וגם הוא נדרש לתפקד תחת הקטסטרופה וכולם מנסים לנסות ולהבין מה עומד להתרחש בעולם ולנסות להציל את גורל האנושות.

2012 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: 2012 – 2009

הביקורת שלי

את הסרט 2012 ראיתי כבר כשהוא יצא אבל לא התרגשתי ממנו אז יותר מידי למרות שהוא היה אדיר מבחינה ויזואלית, אבל הוא מספר סיפור אסונות ורובו עסק באסון של שנת 2012 שבה כביכול נגמר העולם על פי גלגל המאיה הקדום. הסרט מציג סיפור אסונות קלאסי עם המון הירואיזם, הקרבה, דרמה מרגשת, עניינים פוליטיים והרבה פטריוטיות אמריקאית. הסרט שעוקב אחרי כמה דמויות במקביל בונה תצרף טוב של הסיפור דרך עיניהם של הדמויות השונות ונקודת העניין של הסיפור מבחינתי בצפייה השנייה הייתה דווקא ההיתכנות של האסון ומה שקורה בעקבותיה.
ליהוק השחקנים המעולים שבסרט לא עוזר לו להתרומם כי מרכז הסרט הוא לא המשחק של השחקנים אלא הסצנות של האסונות, אבל הוא בוודאי לא מוריד.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט 2012 חייבים להשוות לסרטים אחרים כמו למשל הסרט היום שאחרי מחר משנת 2004 (The Day After Tomorrow) שמספר על אסון של סופת קרח והסרט סן אנדרס משנת 2015 (San Andreas) שעוסק בשבר הגיאולוגי של סן אנדרס, ושניהם היו טובים ממנו כי היה בהם שילוב טוב יותר של אקשן מול סצנות אסונות, אבל זה לא מוריד מערכו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט 2012 הוא סרט אסונות קלאסי מלא בסצנות של קטסטורפה אחת גדולה.
ציון 7.

Exit mobile version