סרטים לצפייה ישירה

הבריחה מפרטוריה

הסרט הבריחה מפרטוריה הוא סרט דרמה מתח היסטורי שמבוסס על סיפור אמיתי של שני שבויים פוליטיים בדרום אפריקה שנכנסים לכלא על פעילות נגד שלטון האפרטהייד בשנות ה70′ של המאה הקודמת, והם רוצים לצאת חזרה כדי להמשיך ולהשפיע על הפוליטיקה בדרום אפריקה כדי ליצור את המפהכה שהם מאמינים בה לשיוון זכויות לכל.

הבריחה מפרטוריה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Escape from Pretoria – 2020

הביקורת שלי

על הסרט הבריחה מפרטוריה שמעתי כבר מזמן, ומכיוון שהוא יצא כבר לפני כשנתיים אז כבר רציתי כמה זמן לצפות בו. הוא הגיע לקולנוע בארץ רק לאחרונה וראיתי שמתחילים לדבר עליו ברשתות החברתיות אז החלטתי לצפות בו לפני שיתחילו ספויילרים – לא שזה ממש משנה כי גם ככה הסרט מבוסס על סיפור אמיתי.
הסרט מציג מאורעות שהתרחשו במשך כשנה וחצי בשנות ה70′ של המאה הקודמת שהיו מהתקופות הסוערות שהיו אי פעם בדרום אפריקה תחת שלטון האפרטהייד. שני האסירים הפוליטיים טים ג’נקין וסטפן לי היו פעילים פוליטיים כנגד השלטון והם מגולמים בידי דניאל רדקליף ודניאל וובר שמגלמים את דמותם מעולה. הסיפור הוא בעצם סיפור הבריחה שלהם מהכלא לאסירים פוליטיים בדרום אפריקה והוא מלא במתח, ובדרמה טובים שמושכים לאורך כמעט כל הסרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הבריחה מפרטוריה אפשר להשוות לסרטי בריחה אחרים אבל לי עלה בראש הסרט חומות של תקווה (The Shawshank Redemption) המופלא שמציג סיפור בריחה של אדם חף מפשע מכלא שמור אי שם בארצות הברית.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הבריחה מפרטוריה הוא סרט דרמה מתח היסטורי מעניין שמציג סיפור מתח טוב עם שחקנים מצויינים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version