סרטים לצפייה ישירה

פרויקט אדם

הסרט פרויקט אדם הוא סרט פעולה הרפתקאות מדע בדיוני שמספר על טייס קרב בעתיד שחוזר בזמן לשנת 2022, ויוצא למסע חיפושים אחרי טייסת שנעלמה בעבר במסע בזמן שעשתה והוא פוגש את עצמו בתור נער צעיר וחובר לנער בן ה-12 וביחד הם יוצאים למשימה להצלת העתיד שמקווים שהוא לא יתרחש כדי שהעולם כמו שהנער מכיר ימשיך להתקיים.

פרויקט אדם לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Adam Project – 2022

הביקורת שלי

הסרט פרויקט אדם הוא סרט מסע בזמן מגניב וכיפי עם דמויות מקסימות וסיפור טוב. הסרט מציג רעיון מצוין של מסע בזמן שבו אדם מהעתיד מגיע אל הזמן שלנו ופוגש את עצמו בתור נער ויוצא למסע הרפתקאות כדי להציל את חברתו שנקלעה לצרה בזמן מסע בזמן לעבר. הסיפור אמנם לא חף מבעיות וחסרים לו הרבה הסברים על איך דברים יכולים להתקיים במסע בזמן כמו שמצוי בהרבה סרטי מסע בזמן אחרים אבל אם מתעלמים לרגע מהתוכן המדעי, הסרט מספק הנאה צרופה ומלאת צחוקים (לעיתים קצת טיפשיים מידי לטעמי) והרבה אקשן מד”בי עם גאדג’טים וכלי נשק וכל מיני דברים טובים.
ראיין ריינולדס משחק את הדמות שלו נהדר, וזה תפקיד שנראה שמתאים לו בדיוק כמו בסרטים אחרים שלו. ועם ליהוק מצוין של מארק ראפלו וג’ניפר גארנר ועם זואי סלדנה הנפלאה הסרט הזה הופך להיות עוד יותר כיפי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט פרויקט אדם צריך להשוות לסרטים אחרים של ראיין ריינולדס ויש לו ממש הרגשה כמו בסרט לשחרר את גאי משנת 2021 (Free Guy) עם כל האקשן והצחוקים ובערך דומה לכל הסרטים האחרים של ריינולדס.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט פרוייקט אדם הוא סרט מגניב ומד”בי ועם צחוקים.
ציון 7

Exit mobile version