סרטים לצפייה ישירה

אחרון גיבורי הפעולה

הסרט אחרון גיבורי הפעולה הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה נער צעיר חובב קולנוע שאוהב את סרטי הפעולה של ארנולד שוורצנגר ותמיד חולם להכנס לסרטים שלו ולראות אותו בלייב אקשן. יום אחד הנער מקבל מתנה כרטיס קולונע קסום ובעזרת כרטיס הקסם, הוא מועבר לעולם הבדיוני של דמות סרט האקשן האהובה עליו.

אחרון גיבורי הפעולה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Last Action Hero – 1993

הביקורת שלי

הסרט אחרון גיבורי הפעולה הוא אחד מסרטי הפעולה האהובים עלי, הוא מספר על נער צעיר שמקבל כרטיס קסום שמכניס אותו לתוך הסרט האהוב עליו שם הוא פוגש את גיבור הפעולה שהוא הכי אוהב והוא נדרש להשתמש בידע שלו על חייו של הדמות האהובה עליו כדי לעזור לגיבור שלו להתמודד עם מה שקורה בסרט.
השחקן הראשי בסרט הפעולה הוא ארנולד שוורצנגר שאני אישית ממש אוהב בתור שחקן פעולה. יכול להיות שזה מכיון שגדלתי בתקופה שבה שוורצנגר היה בראש רשימת שחקני הפעולה אבל גם יכול להיות שזה בזכות המגוון והאיכות של הסרטים שלו שלטעמי היו מהטובים ביותר. אז גם אני התאהבתי בסרט הזה על כל מעלותיו וחסרונותיו, אבל בייחוד על הדרך המגניבה שבה הוא מתקשר עם הדברים שאני אוהב בעצמי – סרטים.
בסרט הזה יש סצנות אדירות בלתי נשכחות שנשארו איתי המון שנים וזה בהחלט אחד הסרטים שיצרו אצלי ערך מוסף לצפייה בסרטים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אחרון גיבורי הפעולה צריך להשוות לסרטי פעולה אחרים של שוורצנגר שבה הוא משחק את דמותו של הגיבור וגם יודע לצאת מחוץ לקופסא ולהכניס קצת צחוקים וגם ולעשות אווירה קלילה יותר כמו למשל בסדרת הסרטים של בלתי נשכחים עם כל הצחוקים שהוא עושה עם סטאלון או בסרט החצי קומי שוטר בגן ילדים שבוא הוא מגלם שוטר נחמד שמלמד ילדים קטנים משמעת.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אחרון גיבורי הפעולה הוא סרט אקשן מצויין עם טוויסט משובח ועם הרבה צחוקים כיפיים לחובבי סרטי פעולה.
ציון 8.

Exit mobile version