סרטים לצפייה ישירה

קימי

הסרט קימי הוא סרט פשע מתח דרמה שמספר על אישה שעובדת כמתכנתת בחברה עם מוצר פיתוח עם טכנולוגיה מתקדמת לפני השקתו והיא גרה בעיר סיאטל בארצות הברית ויש לה בעיות נפשית בעקבות טראומה והיא אגורפובית שיש לה פחד ממקומות בהם עלולה להתעורר לה בהם חרדה. היא מגלה ראיות לפשע דרך הטכנולוגיה ומנסה לפענח את העניין.

קימי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Kimi – 2022

הביקורת שלי

על הסרט קימי קראתי המלצה בדף הפייסבוק מדברים קולנוע, וכשבדקתי אותו באתר IMDB הוא נשמע לי טוב וגם יש לו דירוג גבוה, אז החלטתי לצפות בו. הסרט מספר סיפור מתח על אישה שמגלה הקלטה של מכשיר טכנולוגי מתקדם שנמצא בשלב ניסיוני והוא עומד לפני השקה ולכן כשההקלטה על פשע שהיא שומעת מתגלה הרבה כוחות מנסים לעצור אותה מפנייה לרשויות והיא נאלצת להתמודד מול פחדים וגורמים מרתיעים.
השחקנית זואי קרביץ היהודיה שהיא גם הבת של הזמר לני קרביץ מגלמת את דמותה של אנג’לה ומשחקת משחק נהדר של אישה חרדתית עם הפרעה נפשית של אגרופוביה (פחד ממקומות שיביאו חרדה) והיא נאלצת להתמודד עם החרדה שלה כשהיא יוצאת לפענח הקלטה שהיא חושבת שהיא מציגה פשע.
קצת הפריע לי הצילום התזזיתי שעוקב אחרי הדמות של אנג’לה אבל הסיפור מעניין.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט קימי קצת דומה בחלק מהסיפור שלו לסרט הקריאה עם האלי ברי (The Call) משנת 2013 שמספר על מוקדנית שמנסה לעזור למישהי שמתקשרת למוקד עזרה. ויש לו גם קצת דמיון לסרט החדר משנת 2002 (Panic Room) עם ג’ודי פוסטר המעולה שבורחת עם הבת שלה לחדר בטחון בזמן פריצה לביתה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט קימי הוא סרט מעניין, מותח ועם שחקנית מצויינת.
ציון 6 בעיקר בגלל הצילום.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version