סרטים לצפייה ישירה

דרייב

הסרט דרייב הוא סרט פעולה דרמה למבוגרים שמספר על נהג פעלולן הוליוודי שהוא גם מכונאי שגר בלוס אנג’לס. הוא אדם שקט, מסתורי שמשכיר את עצמו גם בתור נהג מילוט לחבורות פושעים, וכל פעם שהוא משתתף בשוד הוא מעתיק את מקום מגוריו וכך מתחמק מתפיסה עד שיום אחד הוא מוצא את עצמו בצרות כשהוא עוזר לשכנה בבניין חדש שבו הוא עובר לגור.

דרייב לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Drive – 2011

הביקורת שלי

את הסרט דרייב אני מחפש לראות כבר כמה זמן, חוץ מהסיפור שלו שנראה לי מצוין, אני גם מעריך את השחקן ראיין גוסלינג ומעניין שדווקא במוצאי שבתות יוצא לי לראות סרטים שלו. אז הלכתי על הסרט וגיליתי סרט פעולה דרמה עם פסקול מותח ועשוי טוב, אבל קצת איטי ויש בו הרבה קטעים רגועים מידי בשבילי. ראיין גוסלינג משחק מצויין את דמותו של נהג המרוצים השקט שיודע לא רק לנהוג אלא גם ללכת מכות כשצריך והוא לא נלחץ כאילו מנותק מרגש כשהוא באמצע האקשן.
בסרט יש קטעי אלימות מדממים וברוטליים שמגיעים בתוך השקט של הסרט ואמנם זה מוסיף טוב לסרט בתור סרט פעולה אבל זה היה איטי מידי בשבילי.
נראה לי שאם היו שמים במקום גוסלינג את דווין ג’ונסון כמו במהיר יותר או כמו בסדרת סרטי המשלח את ג’ייסון סטיית’האם זה היה הופך את הסרט לטוב יותר, מהיר יותר עם מלא אקשן, אבל זה היה כנראה גם מוריד את הדירוג שלו כי זה היה הופך ליותר נישתי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט דרייב צריך להשוות לסרטים שהיו לפניו כמו סדרת סרטי המשלח המעולים של סטיית’האם (Transporter) שבהם הוא משחק דמות דומה אבל יש בהם יותר אקשן, ואפשר להשוות כאמור גם לסרט מהיר יותר משנת 2010 (Faster) שגם הוא מהיר יותר. ויש גם את הסרט בייבי דרייבר משנת 2017 (Baby Driver) שמספר סיפור דומה אבל עם פס קול מהיר יותר ועם יותר קטעי פעולה.
בקיצור, סרט איטי כבר אמרתי!

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט דרייב הוא סרט פעולה דרמה עשוי טוב עם שחקנים טובים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version