סרטים לצפייה ישירה

אהבה ומפלצות

הסרט אהבה ומפלצות הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה אסונות מדע בדיוני של חברת נטפליקס שמספר על בחור ששרד אפוקליפסה כלל עולמית ובמשך שבע שנים אחרי שהוא שרד את אפוקליפסת המפלצות, הוא מרגיש אומלל ומחליט לעזוב את הבונקר המחתרתי הנעים שלו שבו היה כל הזמן ולצאת למסע כדי  להתאחד עם האקסית שלו.

אהבה ומפלצות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Love and Monsters – 2020

הביקורת שלי

את הסרט אהבה ומפלצות ראיתי בערך שבוע אחרי שהוא יצא לאקרנים. זהו סרט שמספר סיפור פוסט אפוקליפטי שבו בעולם שולטות מפלצות ענק אחרי שהאנושות כמעט נכחדה בעקבות מלחמת טילים כימית ומה ששרד בחוץ נפגע גנטית וכל בעלי החיים הפכו להיות ענקיים כמו מפלצות. כל השורדים האנושיים נדרשו להתחבא מתחת לאדמה כדי שהנשורת לא תפגע בהם ורק לאחר הרזה זמן הם מתחילים לאט לצאת מהחורים שלהם ולנסות לחיות בעולם החדש והמוזר המלא מפלצות ולשרוד אותו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אהבה ומפלצות צריך להשוות לסרט אני האגדה המצוין של וויל סמית’ משנת 2007 (I Am Legend) שבו גם הוא מסתובב בעולם פוסט אפוקליפטי ויש בו נגיעות קומיות. ויש לו גם דמיון לסרט הרץ במבוך משנת 2014 (The Maze Runner) שגם הוא מתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי שבו יש יצורים מפלצתיים שבני האדם נדרשים לשרוד אותם כדי לחיות, אגב דילן אובריין משחק גם שם בתור הדמות הראשית.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אהבה ומפלצות הוא סרט הרפתקאות כיפי לגמרי עם תפאורת של מד”ב פוסט אפוקליפטי.
ציון 7.

Exit mobile version