סרטים לצפייה ישירה

חבולה

הסרט חבולה הוא סרט דרמה ספורט למבוגרים של נטפליקס בבמויה של האלי ברי שגם מגלם את דמותה של ג’קי לוחמת MMA מושפלת שהפסידה בקרב האחרון שלה ומאז היא לא מוכנה להכנס לזירה והיא מחפשת לגאול את עצמה ולהתמודד עם השדים שלה כשהבן שעליו ויתרה כתינוק חוזר במפתיע לחייה. והיא נאלצת להיות גם אמא.

חבולה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Bruised – 2020

הביקורת שלי

את הסרט חבולה בחרתי לראות משתי סיבות, מצד אחד דרמת ספורט על עולם האגרוף ומהצד השני יש לי חיבה לשחקנית האלי ברי עוד מימיה בסדרת הסרטים של אקס מן בדמותה של סופה. אגב ברי התאמנה הרבה מאוד זמן לסרט הזה כדי להכנס לנעליה של ג’קי. הסרט עוקב אחרי דמותה של ג’קי המאתגרפת ומספר על חייה האישיים שמחוץ לזירה לאחר שהיא פרשה. הסיפור מאוד דרמתי ומתעסק ברובו בחייה של ג’קי ומבחינתי זהו החיסרון הגדול שלו, אבל בהחלט מובן למה ברי בחרה להתייחס למקום הזה כי זו הדמות שהיא רוצה לשחק.
מבחינת הרקע של הסרט יש בו הרבה קטעי מוזיקה טובים אבל מאוד גסים ויש בו כמה סצנות אינטימיות שלא בהכרח מוסיפות לעלילה והיה אפשר להוריד.

בהשוואה לסרטים אחרים

אפשר להשוות את הסרט חבולה לסרט ישן יותר של מישל רודריגז בצעירותה שנקרא אגרוף של אישה משנת 2000 (Girlfight) שמספר על נערה צעירה שרוצה להצליח בעולם האגרוף ללא ידיעת המשפחה שלה וגם שם יש הרבה קטעי דרמה אבל גם הרבה קרבות. ויש בו גם קצת מהסרט ללא כפפות משנת 2015 (Southpaw) עם ג’ייק ג’ילנהול שמספר סיפור על מתאגרף שמפסיד ורוצה לקבל משמורת על הבת שלו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט חבולה הוא סרט דרמה טוב עם קטעי אגרוף מעולים של MMA ועם סיפור מהימן ומרגיש אמיתי.
ציון 7

Exit mobile version