סרטים לצפייה ישירה

קינגס מן: ההתחלה

הסרט קינגס מן: ההתחלה הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח למבוגרים שמספר על השנים הראשונות של המאה ה-20, שבהם סוכנות קינגסמן רק הוקמה כדי לעמוד נגד מזימה בין לאומית שמטרתה לסכסך בין המדינות הגדולות באירופה ולהביא את אירופה לידי מלחמה שתחסל מיליונים של אנשים. חבורה של סוכנים לוקחים אחריות ויוצאים כנגד המזימה והעומדים מאחוריה.

קינגס מן: ההתחלה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The King’s Man – 2021

הביקורת שלי

הסרט קינגס מן: ההתחלה הוא קודם כל סרט פעולה, ויש בו המון אקשן עם הרבה מאוד ברוטליות והמון דם ואיברים מתעופפים. אבל הוא גם מעין סאטירה על סרטי הרפתקאות של המאה ה-20 שבהם יש נבל על עולמי שרוצה ליצור סדר משלו בעולם אבל עושה זאת בצורה מאוד שלילית שמטרתה להכניס את העולם לבלאגן כדי שהוא יהיה זה שיקח את משא האנושות על כתפיו וינהיג את כולם.
בסרט יש הרבה אמירות פוליטיות, הרבה קריצות היסטוריות והמון הומור סאטירי שחור מה שאני אישית לא מצאתי מצחיק ולדעתי הוסיף לסרט טעם נפגם קמעה. בצד של האקשן יש הרבה אקשן מטורף כמו בסרטי קינגסמן אחרים עם זויות צילום מגניבות והרבה מצואיסטיות, אבל הוא גם חוטא ונופל בפח של הרבה מאוד שימוש במחשוב מה שמרגיש לא כל כך מהימן וממש חבל.
אחלה ליהוק של שחקנים אבל גם הם לטעמי בגלל ההומור לא עזרו לסרט להגיע למלוא הפוטנציאל. אין מה לעשות, אני לא אוהב קללות וזה גורע לי מההנאה מסרטים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט קינגס מן: ההתחלה צריך להשוות כמובן לסרטים האחרים של קינגסמן ולהגיד שאמנם הוא נופל מהם ברמתו אבל הוא מספר את הסיפור של ההתחלה של קינגסמן וקושר יפה את העלילה. ואם להוסיף ולהגיד עוד על ההשוואה אז ההומור הסאטירי פחות מתאים לטעמי לסדרה האדירה הזו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט קינגס מן: ההתחלה הוא סרט פעולה מהנה עם סיפור טוב אשר מתאים למבוגרים.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version