סרטים לצפייה ישירה

קבוצה ביתית

הסרט קבוצה ביתית הוא סרט קומדיה ספורט לכל המשפחה של נטפליקס שמבוסס על סיפור אמיתי על שון פייטון שהיה המאמן הראשי של ניו אורלינס סיינטס לפני עשור שהושעה מתפקידו לשנה שלמה בעקבות שערוריה של התנהלות לא ספורטיבית. בשנת ההשעיה הוא אימן את קבוצת הפוטבול של בנו בכיתה ו’ והביא אותם ממצב של כשלון חרוץ להצליח ולהתקדם לקראת האליפות.

קבוצה ביתית לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Home Team – 2022

הביקורת שלי

הסרט קבוצה ביתית הוא סרט של חברת נטפליקס והוא מציג דרמת ספורט קומית עם השחקן קווין ג’יימס המצוין שמגלם את דמותו של שון פייטון המאמן מהNFL שהושעה לפני כעשור מתפקידו למשך שנה שלמה ובאותה השנה הלך לאמן את קבוצת הפוטבול של הבן שלו.
קודם כל קווין ג’יימס הוא מצוין, דבר שני דרמת ספורט זה מעולה, ודבר שלישי בתור מישהו שעובד עם בני נוער זה בהחלט שווה לצפות בסרטים כאלו כי לפעמים יש בהם נקודות שאתה יכול לקחת לחיים שלך וללמוד מהן.
אז הסיפור מבוסס על סיפור אמיתי, עם שחקנים טובים, עם קמת הומור שלטעמי היה נחמד, ועם הרבה קטעי ספורט מעולים והמכלול של זה הפיק תוצר מהנה לחלוטין.
אגב הסרט הוא של נטפליקס אבל אחרי הצפייה בו גיליתי שיש לו טאצ’ של אדם סנדלר וזה אכן הסביר כמה דברים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט קבוצה ביתית צריך להשוות לכמה סרטי ספורט חמודים על קבוצות ילדים בספורט שהיו נפוצים בשנות ה90′, כמו למשל מייטי דאקס משנת 1992 (The Mighty Ducks) על מאמן בקבוצת בוגרים שנזרק מתפקידו ומקבל על עצמו לאמן קבוצת הוקי של נערים, או הסרט ענקים קטנים משנת 1994 (Little Giants) שמספר על אח של מאמן מפורסם שמאמן קבוצת פוטבול של ילדים קטנים לא מקובלים ויש עוד סרטים על קבוצות בוגרות יותר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט קבוצה ביתית הוא סרט קומדיה ספורט לכל המשפחה חמוד, קליל, כיפי ועם הרבה ספורט.
ציון 7.

Exit mobile version