סרטים לצפייה ישירה

ג’ק ראיין עונה 1

הסדרה ג’ק ראיין עונה 1 היא סדרת פעולה דרמה מתח למבוגרים של חברת אמזון שמבוססת על ספריו של סופר המתח טום קלנסי, והיא מספרת על אנליסט חדש של ה-CIA בשם ג’ק ריאן, שיש לו יכולת גבוהה של הסקת מסקנות שנדחף למשימת שטח מסוכנת אל מול ארגון טרור, כשהוא חושף דפוס בתקשורת של הארגון שמחפשים לפגע בארצות הברית.

ג’ק ראיין עונה 1 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Jack Ryan -2018

הביקורת שלי

העונה הראשונה של הסדרה ג’ק ראיין היא כמו סרט אחד ארוך ומלא שעוקב אחרי דמותו של ג’ק ראיין מספרי המתח של טום קלנסי. אישית לא קראתי את הספרים של טום קלנסי אבל את הסדרה בעלת דירוג גבוה באתר IMDB בהחלט רציתי לראות, אז לפני כמה זמן צפיתי בסרט של ג’ק ראיין שהיה מצויין לדעתי והחלטתי לקחת כמה ימים ולהקדיש לעונה הראשונה של הסדרה.
הסיפור עוקב אחרי ג’ק ראיין ובו בזמן גם אחרי משפחה סורית שראש המשפחה רוצה לפתח את עצמו ואם המשפחה רוצה לשמור על ילדיה. העלילה מתרחשת בארצות הברית במשרדי סוכנות הCIA ובמקביל במקומות אחרים בעולם שבהם מגלים כל מיני רמזים לארגון טרור שרוצה לפגע בעולם המערבי. הסיפור מסופרת מכמה קוי עלילה ומשתמשים בו בכמה שפות שונות, אז היה מעניין לעקוב אחרי התרגום של חלק מהשפות האלו.
העלילה מספרת גם על חייו האישים של ג’ק ראיין וזה מוסיף נפח מצויין לסיפור שלא היה כל כך קיים בסרט.
השחקן ג’ון קרסינסקי שמגלם את דמותו של ג’ק ראיין מוכר מהסדרה המשרד ויש לו יכולות פיזיות מעולות ביחד עם יכולות משחק וחן מקסים שמתלבש מצוין על דמותו של ג’ק ראיין וזה ממש מוצלח לדעתי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה ג’ק ראיין צריך להשוות לסרט של ג’ק ראיין: גיוס הצללים משנת 2014 (Jack Ryan: Shadow Recruit) שהיה גם הוא לא רע בכלל ונתן מעין הצצה לעולם של ג’ק ראיין. והעונה הראשונה של הסדרה מביאה קצת את אותו הסיפור של איך הפך ג’ק ראיין מאנליסט לסוכן שטח מעולה אבל בגרסה קצת אחרת.

הדירוג שלי

תהנו… כי העונה הראשונה של הסדרה ג’ק ראיין מותחת, מעניינת, מאוד אקטואלית ועם שחקנים טובים.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version