סרטים לצפייה ישירה

חטיפת הרכבת התחתית 123

הסרט חטיפת הרכבת התחתית 123 הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים שמספר על קבוצה מאורגנת של גברים חמושים שחוטפים רכבת תחתית בניו יורק, מחזיקים את הנוסעים כבני ערובה בתמורה לכופר, והופכים יום עבודה רגיל במרכז שליטה של הרכבת התחתית לעימות בין פקח חריף שכל עם המוח מאחורי החטיפה.

חטיפת הרכבת התחתית 123 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Taking of Pelham 123 – 2009

הביקורת שלי

את הסרט חטיפת הרכבת התחתית 123 ראיתי כבר בעבר אבל זה היה עוד לפני שהייתי נשוי עם ילדים והחוויה שלי שונה מאוד מהפעם האחרונה שצפיתי בו. מסתבר שיש הרבה סרטים שכדאי מאוד לצפות בהם שוב בתחנות שונות בחיים כי התפישה של העלילה שלהם היא חוויה שונה לחלוטין. העלילה עוקבת אחרי יום בחייו של פקח במרכז שליטה של הרכבת התחתית בעיר ניו יורק שיש לו צרות משלו והוא רק מנסה להוריד ראש עד יעבור זעם. באותו הבוקר מגיעים חבורה של חוטפים ומתכננים לחטוף רכבת תחתית עם נוסעים ולבקש עליהם כופר מהעירייה העשירה של העיר ניו יורק. ומכאן הכל מסתבך.
אל נעליהם של השחקנים הראשיים נכנסים דנזל וושינגטון המעולה וג’ון טרבולטה שיודע את העבודה וביחד עם שמות גדולים אחרים הופכים את הסרט הזה למשהו איכותי. הדבר שלי הפריע אישית בצפייה היה המעברים המהירים בין הסצנות, אולי זה כי אני עייף בשעות הקטנות של הלילה ואולי זה בגלל שזה הרגיש קצת תזזיתי מידי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט חטיפת הרכבת התחתית 123 אולי צריך להשוות לסרט המקורי משנת 1974 אבל מכיון שלא צפיתי בו אין לי נקודות להשוואה. אבל כן יש סרט טוב נוסף של דנזל וושינגטון ביחד עם כריס פיין שיצא שנה אחרי ונקרא לא ניתנת לעצירה 2010 (Unstoppable) שסיפור גם הוא על רכבת עם בעיות ואגב שני הסרטים בויימו בידי טוני סקוט וגם מרגישים דומה בחווית הצפיה שלהם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט חטיפת הרכבת התחתית 123 הוא סרט פעולה טוב, איכותי, עם שחקנים מעולים וסיפור מעניין.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version