סרטים לצפייה ישירה

סיפורים לפני השינה

הסרט סיפורים לפני השינה הוא סרט הרפתקאות קומדיה לכל המשפחה שמספר על בחור צעיר שכל חייו גדל ועבד בבית מלון החל מילדותו במוטל של אבא שלו והיום כאדם בוגר הוא חי בחדר במלון ועובד בתחזוקה. יום אחד חייו משתנים כשהוא עושה בייביסיטר לאחיינים שלו והוא מספר להם סיפורים לפני השינה שמתחילים להתגשם בחיים האמיתים.

סיפורים לפני השינה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Bedtime Stories – 2008

הביקורת שלי

את הסרט סיפורים לפני השינה ראיתי כבר בעבר, הפעם חזרתי אליו עם המשפחה כי סוף סוף הגיעו לגיל שבו הסרט יהיה יותר משמעותי עבורם. החוויה של הצפייה עם כל המשפחה בסרט היא נחמדה ועם זאת ארוכה מהצפוי בגלל כל השאלות של הילדים וכל העצירות לשירותים.
הסרט מציג את חייו של ילד שבגר והפך להיות איש תחזוקה בבית מלון שהיה שייך פעם לאבא שלו שמכר אותו לפני פשיטת רגל. הבחור הצעיר הוא כבר דוד ויום אחד אחותו מבקשת שישמור על הילדים שלה בערבים למשך שבוע כי היא צריכה לעשות סידורים מחוץ למדינה. הדוד החביב והטיפשי מתחבר לילדים בעזרת סיפורים לפני השינה אך מגלה להפתעשתו שהסיפורים מתגשמים בדרכים מיוחדות בחיים האמיתיים שלו עצמו.
הסרט מלא בקריצות הומור ילדותי שמתחבר לעולמם של ילדים וגם בכמה בדיחות למבוגרים שעוברות מעל ראשם של הילדים אבל מרגישות לא ממש מתאימות בסיטואציה של צפייה עם הילדים.
אני אישתי לא אוהב את אדם סנדלר בדמויות שהוא מגלם כי הן ממש מפגרות, אבל מידי פעם יש לו הברקות כמו הסרט הזה וזה ממש כיף.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט סיפורים לפני השינה דומה קצת בסיפור שלו לסרט לב של דיו משנת 2008 (Inkheart) שמבוסס על ספר ראשון בטרילוגיה שהסרטים לא המשיכו ומספר על אדם שיודע לטוות סיפורים כל כך מוצלחים שהוא נמשך אל תוכם בעצמו.

הדירוג שלי

תהני… כי הסרט סיפורים לפני השינה הוא סרט חמוד, כיפי עם הילדים ולמרות החלקים המפגרים יש בו גם מסרים טובים וערכיים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version