סרטים לצפייה ישירה

16 רחובות

הסרט 16 רחובות הוא סרט מתח פעולה דרמה שמספר על שוטר אלכוהוליסט מזדקן שמוטלת עליו משימה בנאלית של ליווי עציר שהוא גם עד כנגד פושעים מסוכנים, וצריך ללוות אותו ממעצר בתחנת משטרה עד לבית המשפט בשביל עדות שלו כנגד הפושעים וזה נמצא במרחק 16 רחובות מתחנת המשטרה. המשימה הזו מסתבכת כשכוחות רבים מנסים למנוע מהעציר להגיע למשפט שלו.

16 רחובות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: 16 Blocks – 2006

הביקורת שלי

את הסרט 16 רחובות ראיתי כבר כשהוא יצא. אני זוכר שבזמנו לא ממש התרשמתי ממנו, כי ציפיתי ממנו להיות מעין מת לחיות, אבל הרבה דברים התנו מאז והחלטתי לצפות בו שוב לאחר שהוא הופיע ברשימה של סרטי ברוס וויליס באתר IMDB שחיפשתי.
הסרט מספר על בלש מבוגר ועייף, אלכוהוליסט שכבר לא נמצא בכושר, שמקבל בקשה מיוחדת מהקפטן של התחנה להעביר פושע להעיד בבית משפט שנמצא 16 רחובות מהתחנה בניו יורק.
הסרט הוא סרט פעולה אמריקאי עם הרבה אקשן, יריות, מכוניות, מרדפים ברגל ברחבי העיר ניו יורק והרבה מאצ’ו ופטריוטיות. העלילה עוקבת אחרי הבחירה של ג’ק הבלש (ברוס וויליס) לעזור לפושע כנגד אלו שרודפים אחריו.
הדמויות בסרט בנויות טוב, ומוסיפות הרבה לעלילה הרגילה של סרטי משטרה הוליוודיים. הסרט גם מעורר מחשבה על הצדדים האנושיים של הדמויות ועל הדברים שהובילו אותם לפעולות שלהם וזה גם מוסיף ערך לצפייה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט 16 רחבוות אפשר להעמיד בהשוואה לסרטי משטרה אחרים שצפיתי בהם בזמן האחרון כמו 21 גשרים משנת 2019 (21Bridges) שהיה דומה וגם מעולה. בהשוואה לברוס וויליס עצמו בדמות השוטר, יש את סדרת מת לחיות הנפלאה שלו (Die Hard) שהסרט הזה די דומה להם, ואת הסרט המעולה שלו בן ערובה משנת 2005 (Hostage) שגם שם הוא נותן הופעה מצויינת.
ולשחקן דויד מורס שמשחק כאן את השותף שלו לשעבר יש סדרה נפלאה בשם האק משנת 2002 (Hack) שהם הוא משחק שוטר גם כן וכל פעם שאני רואה אותו בסרטים אני מיד נזכר בו מהסדרה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט 16 רחובות הוא סרט פעולה טוב עם חשיבה ורגשות שמספק את הסחורה.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version