סרטים לצפייה ישירה

הנצחיים

הסרט הנצחיים הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה גיבורי על שמספר את סאגת הנצחים, שהם גזע של ישויות בני-אלמוות שהגיעו לכדור הארץ במטרה לשמור עליו לאורך הדורות וחיו על פני כדור הארץ במשך אלפי שנים כשלכל אחד מהם יש כוחות על אחרים. הנצחיים עוברים מעולם לעולם מעצבים את ההיסטוריה והתרבויות שלו לאורך הדורות.

הנצחיים הוא הסרט ה26 של חברת מארוול שנמצא ביקום הקולנועי של מארוול.
הנצחיים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Eternals – 2021

הביקורת שלי

את הסרט הנצחיים רציתי לראות כבר כמה זמן ולא התאפשר לי עדיין לעשות זאת. הסרט עצמו הוא מרשים מאוד ויש לו שחקנים ושחקניות מעולים ובגלל זה רצתי לצפות בו. אבל הגעתי אליו בהשתדלות שלא יספרו לי מה קורה בו ובעצם כמעט עם דף נקי וזו הייתה חוויה טובה כי יכולתי להתבונן בו בעיניים בלתי משוחדות. הסרט מאוד ארוך יחסית לסרטי מארוול אחרים וזה שם אותו ביקום הקולנועי של מארוול למיטיבי לכת שלא כולם הולכים ומתכוונים לצפות בו.
הסרט מציג סיפור מרשים עם המון סצנות מרהיבות ביופיין כמו שמארוול יודעים לעשות, אבל באותו ההקשר הוא מתקדם קצת לאט וקטעי האקשן בו מועטים יחסית למארוול וגם יש בו פחות הומור. יש בו המון הקשרים לסרטי מארוול אחרים וכדאי כמובן לצפות בו לפי הרצף כדי לא לעשות לעצמם ספויילרים לסרטי מארוול אחרים.
הדמויות של הנצחיים ממש מופלאות ובעלות כוחות אדירים והם חולפות על פני ההיסטוריה האנושית ונוגעות בהמון נקודות היסטוריות מרשימות וגדולות וזה גם הכניס לטעמי ערך מוסף לסרט.
הנקודה החלשה של הסרט לטעמי ביחס לסרטי מארוול אחרים הוא שאין בו חיבור לדמויות כי הן לא אנושיות וקשה להתחבר אליהן, אבל הוא בהחלט מספק אמירה חזקה על האנושות ויש בו הרבה רבדים עמוקים של אינטריגות בינאישיות ומשמעות החיים ועוד.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הנצחיים חייבים להעמיד מול סרטי מארוול אחרים ולהגיד שהוא מרגיש קצת לא שייך ליקום הקולנועי של מארוול, אבל בהחלט אפשר לצפות לבאות ולראות איך הסיפור של הנצחיים יתחבר הלאה. ואפשר גם להשוות לסרט משמר האלמוות משנת 2020 (The Old Guard) של נטפליקס שמבוסס גם הוא על קומיקס ומספר על משהו דומה של קבוצה של ישויות בעלות כוחות על שנמצאות בכדור הארץ על מנת לשמור עליו לאורך הדורות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הנצחיים הוא קודם כל חוויה ויזואלית מעולה, עם סיפור טוב, ודמויות מעולות, וזה ביקום של מארוול עם כל הרפרנסים הנדרשים אז עוד יותר טוב.
ציון 7

Exit mobile version