סרטים לצפייה ישירה

קוברה קאי עונה 4

הסדרה קוברה קאי עונה 4 היא סדרת פעולה קומדיה דרמה שמספרת את המשך הסיפור של הסרטים הנפלאים של ילד הקרטה משנות ה80′. הסדרה עוקבת אחרי דניאל לרוסו וג’וני לורנס שכעבור 30 שנים מוצאים את עצמם ממשיכים ביריבות שלהם בגלל אליפות הקרטה של שנת 1984 ושניהם פותחים דוג’ואים של קרטה כדי להוכיח של מי השיטה הטובה יותר.

העונה הרביעית ממשיכה עם הסיפור הישר מהעונה השלישית וגם היא מכוונת אל אליפות הקרטה השנתית.
קוברה קאי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Cobra Kai

הביקורת שלי

את העונה הרביעית של קוברה קאי ראיתי בתוך ימים ספורים, הסדרה ממשיכה בציר הזמן של 30 שנים אחרי אליפות הקרטה של שנת 1984 שבה דניאל לרוסו הביא את שיטת מיאגי קרטה להכרה בעולם והוא מלמד את תלמידיו בדוג’ו כיצד להשתמש בהגנה בלבד כדי לשמור על עצמם, ואל מולו עומד ג’ון לורנס שהובס בקרב האחרון שלהם והוא משתמש בשיטת הקרטה קוברה קאי שהיא התקפית.
מדהים לראות איך סגנונות הקרטה מובעים בצורה נפלאה ובמיוחד כיצד שני הסנסיים משתי השיטות מנסים לנווט בחיים שלהם בנוסף אל הדוג’ו שלהם. העלילה עוקבת אחרי שני הסנסיים ומה שהם עוברים עם התלמידים שלהם בעיר לוס אנג’לס ואיך החיים של כולם מתחברים יחד.
אני אישית מאוד התחברתי לסדרה ולמרות שהעונה הראשונה הייתה מבחינתי פיסת נוסטלגיה ועכשיו בעונה רביעית זה כבר לא מרגיש ככה יותר, עדיין יש בסדרה הזו משהו מאוד מיוחד לטעמי, ובמיוחד בשילוב קטעי הקרבות המצויינים שבה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה של קוברה קאי צריך להשוות לסרט החדש יותר של קרטה קיד משנת 2010 (Karate Kid) עם ג’קי צ’אן והבן של וויל סמית’ כי הוא יותר מרוחק מהמקור ויותר מודרני בחזות שלו וביחד עם הטורניר של הקרטה בסופו זה מרגיש שהסדרה קוברה קאי מביאה את הרעיון אך מרחיבה אותו בצורה טובה לסדרה מלאה כשכל עונה מסתיימת בטורניר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה קוברה קאי בעונתה הרביעית ממשיכה ליצר את אותו הוויב מהעונה הראשונה שהייתה מצויינת.
ציון 8 בסדרות.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version