סרטים לצפייה ישירה

אנולה הולמס

הסרט אנולה הולמס הוא סרט פעולה הרפתקאות פשע שמספר על אחותו הצעירה של שרלוק הולמס בתקופה של גיל ההתבגרות שלה, ויום אחד היא מגלה שאמה נעדרת. אנולה יוצאת למסע כדי למצוא את אמא שלה, ובדרך היא מגלה את עצמאותה כשהיא מרמה את אחיה המפורסם ומגלה קונספירציה מסוכנת סביב לורד צעיר מסתורי.

אנולה הולמס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Enola Holmes – 2020

הביקורת שלי

הסרט אנולה הולמס מציג סיפור על אחותו הצעירה המתבגרת של שרלוק הולמס, היא צעיר אך מראה יכולות פענוח וחשיבה מרשימים כמו של אחיה. היא מספרת את סיפורה כמו בכתבה לערוץ דיסני, והעלילה שיוצרת קשר לדמותה מציגה גם את הנרי קאביל הנפלא בתפקיד שרלוק והוא לדעתי שרלוק מרשים (לאחר ששיחק את דמותו של סופרמן באיש הפלדה והופיע גם בנטפליקס בסדרה המעולה המכשף בדמותו שך גראלט האדיר)
הסיפור של הסרט מתרחש באנגליה בסוף המאה ה-19 ומציג את נופיה הכפריים של אנגליה וגם את העיר לונדון של התקופה. העלילה עוקבת אחרי העלמותה של אמא של אנולה ושרלוק – יודוריה (שאותה מגלמת השחקנית הלנה בונהם קרטר הנפלאה) ומתארת את החיפוש של אנולה אחריה. אנולה נתקלת בכל מיני טיפוסים שונים ומשונים, פוגשת גם את שני אחיה, ועוקבת אחרי דוכס צעיר שמתחמק ממשפחתו, היא נפגשת עם מנהלת בית ספר לנשים צעירות, פוגשת שוטר מהסקוטלנק יארד ועוד אחרים, ועם כולם היא מסתבכת בחינניות חמודה של נערה בת 16 (השחקנית הצעירה והחמודה מילי בובי בראון מהסדרה דברים מוזרים שהיא בעצמה בת 16). אנולה מתחקה אחרי תעלומות הקשורות להעלמות של אמה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אנולה הולמס צריך להעמיד בהשוואה לסרטי שרלוק הולמס אחרים, אז אמנם הסרטים האחרים מכוונים לקהל בודר יותר אבל הסיפור של אנולה הולמס הוא מאוד חמוד, הוא מעין גרסה לצעירים על שרלוק הולמס שזה עם רוברט דאוני ג’וניור, וקצת כמו הסדרה שרלוק עם בנדיקט קמברבאץ’ בתור שרלוק וזה אמנם לא באותה הרמה כי מכוון לקהל אחר אבל לא נראה שהוא מתיימר להיות כזה, אז זה יצא חמוד?
השאלה: את מי אתם מעדיפים בתור שרלוק הולמס, את סופרמן, איירון מן או את ד”ר סטריינג’?

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אנולה הולמס הוא חמוד, ומציג גרסה חמודה לפענוח תיק של שרלוק הולמס עם שחקנים טובים והרבה חינניות של אנולה.
מתאים לנוער כמובן.
ציון 7.

Exit mobile version