סרטים לצפייה ישירה

סן אנדראס

סן אנדראס הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח אסונות שמספר על קצין לשעבר שהפך להיות מפקד ביחידת חילוץ והוא גם טייס מסוק חילוץ שעובד באזור של סן פרנסיסקו שנמצאת על השבר הגיאולוגי שנקרא סן אנדראס. בעקבות רעידת אדמה אדירה בקליפורניה, טייס מסוק החילוץ עושה מסע מסוכן עם גרושתו ברחבי המדינה כדי להציל את בתו.

בסרט יש המון סצנות מפעימות של רעידות אדמה ושל צונאמי
סן אנדראס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: San Andreas – 2015

הביקורת שלי

את הסרט סן אנדראס ראיתי כבר כמה פעמים וכל פעם במסגרת אחרת, הפעם צפיתי בו עם בני נוער בהקשר של רעידות אדמה וצונאמי וזו הייתה חוויה מרגשת כמו כל פעם אחרת שבה ראיתי את הסרט הנפלא הזה. בסרט הזה יש המון דברים מעולים, מלא אקשן, פעולה, הרפתקאה, רגש, פטריוטיות אמריקאית, סצנות אדירות של רעידות אדמה ושברים גאולוגיים וצונאמי אחד אדיר.
מי שמחפש אקשן עם סיפור טוב ודמויות טובות וסיפור על אסון טבע, ימצא כאן את מבוקשו ובגדול. וכל זה ביחד עם משחק נהדר של דוויין ג’ונסון הנפלא ופול ג’יאמטי הנהדר ושחקני משנה טובים, והחוויה פשוט נהדרת.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט סן אנדראס צריך להשוות לסרטי אסונות אחרים כמו למשל הסרט 2012 משנת 2009 שמספר גם הוא על אסונות טבע ועל צונאמי ענק באסיה וגם הוא מצויין. ואפשר להשוות גם לסרט האסונות גרינלנד משנת 2020 (Greenland) שמספר גם הוא על אסון שעומד להתרחש בכדור הארץ עם פגיעת מטאור באמריקה ויש גם ישנים יותר כמו למשל פגיעה קטלנית משנת 1998 (Deep Impact) וארמגדון גם הוא משנת 1998 (Armageddon) ששניהם היו אדירים ונוראים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט סן אנדראס הוא סרט מצוין עם ליהוק מצויין וסצנות אסונות אדירות.
ציון 8

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version