סרטים לצפייה ישירה

המכשף עונה שנייה

המכשף עונה שנייה היא המשך הסדרה של הסיפור של המכשף שמבוססת על סדרת הספרים מאת אנדז’יי ספקובסקי. הסדרה מתאימה למבוגרים בלבד. העלילה של הסדרה ממשיכה הישר מהעונה הראשונה ועוקבת אחרי גראלט המכשף שנלחם במפלצות והקורות אותו לאחר שלקח את הנסיכה סירי תחת חסותו. גראלט לוקח את סירי למשכן המכשפים ושם היא לומדת להשתמש בכוחותיה.

העונה השנייה היא אמנם המשך של העונה הראשונה אבל כל פרק בה נכתב בידי מישהו אחר ומסופר בצורה שונה.
המכשף עונה שנייה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Witcher Season 2 – 2021

הביקורת שלי

את העונה הראשונה של המכשף ראיתי כשהיא יצאה והיה ברור לי שאמשיך לצפות בעונות הבאות. מאוד אהבתי את דמותו של המכשף ואת השחקן הנרי קאביל שמגלם את דמותו (קאביל גילם את סופרמן ואת שרלוק הולמס בסרטים אחרים). סיפור העלילה שממשיך את העונה הראשונה מפגיש את גראלט עם כל מיני דמויות שונות ומשונות שתורמות לעלילה בפרטים כאלו ואחרים אבל הוא גם מחזיר דמויות מהעונה הראשונה וזה הופך את החוויה של הצפייה למשהו קצת שונה. בעוד שהעונה הראשונה הייתה מצויינת עם הרבה סדר, העונה השניה קצת יותר מבולגנת ומכיון שכל פרק בעונה בויים בידי מישהו אחר זה יצר גם כל מיני חורים קטנים בעלילה שלי בתור צופה היה קצת מאתגר לגשר עליהם.
בסדרה שוב פוגשים המון מפלצות מגניבות והרבה קסם אבל בניגוד לעונה הראשונה יש כאן יותר דרמה ופחות אקשן ולדעתי זה פגם באיכות של הסדרה. ודבר נוסף שהפריע לי שהעונה השנייה לא התמקדה מספיק בשיפור של המכשף אלא גם נתנה זרקורים לדמויות משניות יותר וזה גם קצת הוריד מהטיב שלה.
בכל מקרה שחקנים מצוינים, סיפור טוב, וחוץ מהחורים הקטנים בעלילה, יש כאן בהחלט משהו טוב ומעניין.

בהשוואה לסרטים אחרים

את העונה השנייה של המכשף צריך כמובן להשוות לעונה הראשונה ולהגיד שלטעמי היא פחות טובה מהעונה הראשונה ויש בה יותר בלגן ובעוד שהעונה הראשונה הרגישה מחוברת לסיפור עלילה אחד בעונה השנייה יש הרגשה של חיבור עלילתי בין הפרקים אבל לא מאוד הדוק, וחבל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה המכשף בעונתה השנייה מתאימה למבוגרים שמחפשים אקשן, פנטזיה, וסיפור טוב על ממלכות ועמים שונים.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version