סרטים לצפייה ישירה

איהירו

הסרט איהירו הוא סרט דרמה ספורט על תחרויות משחקי מחשב שמספר על שחקן של משחקי מחשב שמתקדם ומשתדרג וצריך לעמוד בפני האתגר הגדול ביותר שלו עד כה. כאשר הוא והצוות שלו חייבים להתגבר על כוכב גיימינג שוויצר ועשיר שנמצא בראש הטבלאות, ולהתמודד גם עם האגו שלהם עצמם, כדי לזכות באליפות משחקי המחשב האולטימטיבית.

איהירו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: eHero – 2018

הביקורת שלי

את הסרט איהירו (אין לי מושג איך קוראים לו בעברית – ובטח גם לא יגיע לארץ בכל מקרה) ראיתי ברשימת סרטי ספורט, והיה נשמע לי כמו משהו מעניין על תחרות גיימינג והחלטתי לצפות בו, הסרט מספר על בחור צעיר שמשחק במשחק ירי בגוף ראשון (Shooter) במחשב והוא מגיע לרמות מאוד גבוהות עד כדי כך שהוא מנצח את האלוף המקומי ותופב את העין של סוכן שחקנים בתחום תחרויות הגיימינג.
הבחור הצעיר הוא יתום והוא גר בביתו שנמצא מעל המסעדה לשעבר אל הוריו ואשר הוא הופך לבית לקבוצה שלו שמתאחדים כדי לשחק בטורנירים בארה”ב בשאיפה לזכות בכרטיס הנכסף לאליפות הגיימינג בלוס אנג’לס.
אל הבחור מצטרפים שלושה שחקנים ובחורה שביחד הם לומדים על גיבוש צוות, על חברויות, על יחסים בינאישיים והופכים לקבוצת שחקנים מהמעלה העליונה. אך כדי להגיע לאליפות הדרך שלהם רצופה באתגרים שעליהם לצלוח…

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט איהירו יש דמיון רב לסרט שחקן מספר אחת שיצא כחודשיים לפניו בשנת 2018 (Ready Player One) שמספר על זירת משחקים וירטואליים שזורמים בה סכומי כסף ענקיים, אבל הלה מתהדר בסטיבן שפילברג כבמאי ובתקציב גבוה פי 200 והוא אכן טוב יותר. ויש גם דמיון לסרט משחקי חובה משנת 2016 (Nerve) שבו גם הוא בתקציב גבוה פי 25 ואכן גם הוא טוב יותר אבל לא בהרבה. והוא מספר על משחקים בעולם האמיתי אבל יש להם וייב דומה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט איהירו הוא סרט טלוויזיה קטן וחמוד שמרגיש מאוד מהימן ומספר סיפור מאוד אנושי במעטפת של גיימינג.
מתאים לנוער.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version