סרטים לצפייה ישירה

מטריקס: התחייה

הסרט מטריקס: התחייה הוא סרט המשך לסרטי המטריקס והוא סרט מדע בדיוני פעולה למבוגרים שמספר על העולם העתידי של האנושות שבו יש שתי מציאויות: האחת, חיי היומיום הרגילים והשנייה, מה שמסתתר מאחורי הדברים. ניאו כבר מבוגר והוא שוב מוצא את עצמו בדילמה של במה לבחור, בחיים הרגילים או באמת שמסתתרת בחוץ, והוא נדרש ליכולותיו פעם נוספת כדי לעמוד כנגד האתגרים של המטריקס.

מטריקס: התחייה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Matrix Resurrections – 2021

הביקורת שלי

את הסרט מטריקס: התחייה היה לי ברור שאראה, הרי לא יכול להיות שמי שגדל על המטריקס הראשון לא יצפה בהמשכים, נכון? אז הגעתי אליו ברגשות מעורבים, מצד אחד הנפלאות של הסרט המקורי והשחקנים הנפלאים שהיו בו ומצד שני הרי עברו המון שנים מאז, וכולם כבר קצת הזדקנו, לא?
הסרט מספר סיפור מעניין עם הרבה אטריביוטים לסרטים הראשונים ועם הרבה סגירת מעגל מוזרה של הדמויות מהטרילוגיה קודם, ויש בו גם לא מעט נקודות של צחוק, והומור פנימי שרק מי שבאמת אהב והתחבר אל הסרטים הקודמים יראה בו משהו טוב, אבל עם כל החיובי הסרט עצמו לא נגע אצלי בנקודות המתאימות, במקום הנכון, הוא וודאי לא הגיע לרמתו של הסרט הראשון ויש לי מחשבה להגיד שגם לא כל כך הגיע לסרטים האחרים, אבל בכל זאת יש בו משהו יפה, ענוג של התרפקות על העבר, על הדמויות ועדיין פעם בי רגש של חיבור בין ניאו לטריניטי, למרות מעבר השנים.
נקודות חיוביות משמעותיות היו בכל מיני חידושים מגניבים בעולם העתידני שאם לא היו מקשרים אותם לסרטי המטריקס וודאי היו יוצרים סרט מדע בדיוני אחר טוב ומרתק. אך בהקשר של המטריקס זה נראה קצת חלש מידי וקצת מאוחר מידי.

בהשוואה לסרטים אחרים

בהשוואה של מטריקס: התחייה לסרטים הקודמים הוא לא מגיע אל רמתם של הקודמים ובמיוחד לא של המקור. אבל הוא כן מתחבר אליהם בסיפור שלו ואפילו בצורה לא רעה לטעמי.

הדירוג שלי

תהנו… כי מי שאהב את המטריקס בזמנו כנראה ירגיש נימת נוסטלגיה מרוחקת ומהנה, ואם לא, הסרט מעניין מספיק כדי שיעמוד בפני עצמו.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version