סרטים לצפייה ישירה

בחירתו של הארט

הסרט בחירתו של הארט הוא סרט דרמה מלחמה היסטורי למבוגרים שמספר על חייל אמריקאי בתקופת מלחמה העולם השנייה שהיה סטודנט למשפטים לפני המלחמה והוא בנו של סנטור ולכן כשהוא מתגייס הוא הופך לקצין בדרגת סגן. במהלך משימת משלוחים הוא נתפס ונכלא במחנה מעצר גרמני של שבויי מלחמה שם הוא מתבקש להגן על שבוי מלחמה שחור שהואשם ברצח חייל שבוי אחר.

בחירתו של הארט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Hart’s War – 2002

הביקורת שלי

את הסרט בחירתו של הארט הכנסתי לרשימת הצפייה שלי לפני הרבה שנים אבל לא יצא לי לצפות בו, והפעם הגיעו תורו לצפייה כי התחשק לי סרט מלחמה כלשהו ומכיון שאני אוהב את השחקנים שבו – ברוס וויליס וקולין פארל, ומכיון שהדירוג שלו מתאים לי אז הלכתי על זה. הסיפור עוקב אחרי מחנה של שבויי מלחמה במלחמת העולם השנייה שבו הנאצים עושים מה שהם רוצים והמפקד של המחנה מאוד אוהב להרגיש קצת אמריקה והוא נותן לשבויים האמריקאים שלו לחיות שם כמו במחנה צבא. במהלך המלחמה מגיע אל המחנה קצין זוטר שהיה בעברו סטודנט למשפט ובזמן השבי מגיעים גם שני קצינים שחורים מחיל האוויר האמריקאי והעלילה מסתבכת.
איזה יופי לראות את ברוס וויליס משחק בסרטים נורמליים ולא כל השטויות שלו מהעשור האחרון וכנ”ל לגבי קולין פארל שאת שניהם מאוד אהבתי בסרטים המוקדמים שלהם ופחות בשנים האחרונות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט בחירתו של הארט הוא סרט טוב עם סיפור טוב ושחקנים טובים ויכול גם להתאים אם מחפשים סרט על תקופת מלחמת העולם השנייה.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version