סרטים לצפייה ישירה

האשמה

הסרט האשמה הוא סרט דרמה מתח למבוגרים שמספר על שוטר שמושעה מעבודתו בעקבות משפט שהולך להתרחש על אחת מהמשימות שלו והוא הורד בדרגה והועבר אל דלפק קבלת השיחות של המשטרה. השוטר מנסה להתמודד עם הדברים האישיים שלו ולפתור את הבעיות הקטנות והלא משמעותיות שמגיעות אל הדלפק שלו עד שהוא מקבל שיחת טלפון חירום מאישה חטופה.

האשמה מבוסס על סרט דני משנת 2018 האשמים
האשמה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Guilty – 2021

הביקורת שלי

את הסרט האשמה רציתי לראות בעיקר בגלל השחקן ג’ייק ג’ילנהול שאני אוהב, והסיפור שלו התאים לי לסרט לצפות בו ביחד עם אשתי שהיא בדרך כלל לא אוהבת את הסרטים הרגילים שלי, אז זו הייתה פשרה טובה ששנינו נתחבר לסרט וכך היה. הסיפור עוקב אחרי שוטר שהושהה מתפקידו והוא עכשיו נמצא בדלפק קבלת השיחות של המשטרה בזמן שריפות ענק והוא מקבל שיחת טלפון מאישה שנחטפה והוא נדרש ליכולותיו וקשריו האישיים במשטרה כדי לפענח את מה שבדיוק קורה ולנסות להציל את המצב.
ג’ילנהול משחק את התפקיד הזה בצורה מעולה, הוא עובר בין מצבי רוח משתנים ומגלם את דמותו של השוטר המוטרד בצורה משובחת ואמינה וזה מוסיף נדבך מציון לסרט. הסרט עצמו מלא תפניות ובהחלט צריך לעקוב אחרי מה שקורה בו כי בעצם הסרט הוא סרט של שחקן אחד שלוקח על עצמו את כל התסריט וג’ילנהול עושה את זה טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט האשמה אפשר להשוות לסרט הקריאה משנת 2013 (The Call) שמספר סיפור דומה על מוקד טלפוני שבו יושבת האלי בארי והיא מקבלת שיחת חירום מנערה שנחטפה והיא מנסה לעזור לה ככל יכולתה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט האשמה הוא סרט מותח עם סיפור מצוין והרבה תפניות ומשחק טוב של ג’ילנהול.
ציון 7

Exit mobile version