סרטים לצפייה ישירה

האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי

הסרט האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי הוא סרט פעולה אימה מדע בדיוני למבוגרים שמספר סיפור עלילה שמתרחש בשנת 1998 שנים לפני שמילה ג’ובוביץ הפכה להיות אליס ונכנסה לתוך גוב הארגון מטריה. הסרט מספר סיפור מקור שחוקר את הסודות של אחוזת ספנסר המסתורית ואת מה שקרה בעיר הדביבון הרעה שבה ארגון מטריה התחיל את פעילותו.

האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Resident Evil: Welcome to Raccoon City – 2021

הביקורת שלי

את הסרט האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי היה ברור לי שאני הולך לצפות בו לפחות כדי לראות במה מדובר, במיוחד מכיון שהאויב שבפנים היה אחד מסרטי האימה היחידים שצפיתי בהם ו”נהניתי” מהם, עד כמה שאפשר להנות מאימה. הסיפור מביא עלילה של משהו שמתרחש בעיר אמריקאית טיפוסית שבה יש מעבדה של ארגון מטריה לפני הסיפור של האויב שבפנים הראשון. הסרט הזה הוא לא משהו, חסר בו הרבה מרכיבים מהסיפור המקורי וממשחק המחשב כמו הזומבים ללא עור וכמובן דמותה הנפלאה של אליס וגם קצת חסר הרעיון של ארגון מטריה בעצמו, אבל אם נשים את כל הדברים האלו בצד, הסרט עצמו לא נורא.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי חייבים להשוות לסרטי האויב שבפנים האחרים ולהגיד שהוא אמנם נופל ברמתו מסדרת הסרטים אבל אם הוא היה עומד בפני עצמו אולי הוא היה מקבל קצת יותר קרדיט.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי אני אישית לא אוהב סרטי אימה, אבל מי שזה עושה לו את זה והסיפור של האויב שבפנים מדבר אליו אז יכול להיות לו נחמד.
ציון 6.

Exit mobile version