סרטים לצפייה ישירה

ראמבל

הסרט ראמבל הוא סרט קומדיה ספורט מצוייר לכל המשפחה של אולפני חברת פאראמונט הסרט מספר על עולם שבו נמצאים טיטאנים אימתניים שהם מפלצות ענק והיאבקות מפלצות הוא ענף ספורט עולמי והמפלצות הן בעצם ספורטאי-על. נערה מתבגרת בשם וויני מבקשת ללכת בדרכו של אביה שהיה מאמן מפלצות בעיר והוא נעלם והיא מנסה להחזיר לעיר עטרה ליושנה על ידי אימון מפלצת אנדרדוג חביבה לאלוף.

ראמבל לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Rumble – 2021

הביקורת שלי

הסרט ראמבל הוא סרט מגניב עם יופי וחן רב, הוא מציג סיפור האבקות קלאסי על בנו של גיבור שלא רוצה שום קשר עם המסורת של אביו אבל מוצא את דרכו חזרה אל עולם ההאבקות ובדרך מתגבר על מכשולים אישיים, רגשיים ופיזיים. הסרט עצמו מלא במוזיקה מגניבה, דמויות חמודות, הרבה רגש ועם כמה מסרים חשובים וערכיים. הסרט מרהיב מבחינה ויזואלית וביחד עם הסיפור שלו הוא מספק הנאה וכיף בצפיה בו.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט ראמבל מזכיר לי את הסרטים של קריד (Creed) הבן של חברו הקרוב ביותר של רוקי שהוא נכנס לנעליו של אביו ומתאמן כדי לחזור לזירה, ויש עוד הרבה סרטים דומים אבל בעולם המצויירים זו הפעם הראשונה שאני נתקל בסרט בסגנון. יש לו גם קצת דמיון לסצנת ההאבקות המפורסמת ביקום הקולנועי של מארוול של הענק הירוק נגד ת’ור, עם כל ההומור והאקשן שהיה בסצנה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ראמבל מציג סרט חמוד עם סיפור טוב שמתאים לכל המשפחה, אולי קצת מצריך תיווך לילדים קטנים יותר.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version