סרטים לצפייה ישירה

שכונה על הגובה

הסרט שכונה על הגובה הוא סרט דרמה רומנטיקה מוזיקלי שהוא גרסה קולנועית למחזמר של ברודווי שמספר על צעיר לטיני בשם אוסנאווי, שגר בניו-יורק ויש לו מכולת קפה בפינת רחוב בשכונת וושינגטון הייטס, אוסנאווי חוסך כל אגורה מהחנות שלו, כל יום והוא מדמיין את עצמו באיים הקאריביים שבהם הוא פותח מלון משלו ושר על חיים טובים יותר.

שכונה על הגובה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: In the Heights – 2021

הביקורת שלי

הסרט שכונה על הגובה הוא לא כוס התה שלי, אני לא ממש צופה בסרטי דרמה, רומנטיקה ולא בסרטים מוזיקליים, אבל הוא ישב אצלי ברשימה בזכות הסיפור שלו והחלטתי לצפות בו למרות ההסתייגות הראשונית שלי. האמת שבגלל האורך שלו של יותר משעתיים צפיתי בו בשני חלקים וזה דווקא עשה לי טוב שלא הכל היה באותה ישיבה. הסרט הזה סחף אותי לסיפור מרתק על מהגרים שחולמים להצליח ועם זאת גם להשאר מחוברים למסורת שלהם והשירים בסרט סחפו אותי למרות שלא תמיד הבנתי את כל המילים בגלל השימוש בכמה שפות זה היה מלא יופי וחן ונהניתי מהצפייה.
אחת הנקודות המקסימות בסרט היה סיפור אהבה בין שתי דמויות שלא התממש בגלל שכל אחת מהן רצתה למצוא את המקום שלה בחיים ולא להרגיש תקועים בשכונה. היו כמה שירים שפחות התחברתי אליהם אבל רוב השירים הרגישו מתאימים ומלווים בצורה מעולה את העלילה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שכונה על הגובה מספר סיפור חברתי טוב עם מסרים ערכיים ועם הרבה מוזיקה קצבית מהנה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version