סרטים לצפייה ישירה

הבאג של רון

הסרט הבאג של רון הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר על נער בשם ברני, שהוא תלמיד בחטיבת ביניים והוא קצת אאוטסיידר כי לכולם יש חבר רובוט ורק לו אין. עד שיום אחד הוא מקבל חבר רובוט בשם רון אבל המכשיר החדש שלו מלא תקלות והוא לא ממש מתפקד כמו שצריך. הסרט מציג סיפור רקע של עידן המדיה החברתית שבו נער ורובוט יוצאים למסע כדי ללמוד על חברות אמיתית.

הבאג של רון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Ron’s Gone Wrong – 2021

הביקורת שלי

הסרט הבאג של רון הוא אחד מהסרטים הנפלאים האלו שאתה מוצא בכל מכל כל, יש בו סיפור על חברות, על נאמנות, עם צחוקים, שטויות, קצת אהבה, רגשות, בדיחות בין דוריות, משפחה, ידידות ועוד המון דברים והכל במעטפת צבעונית מרהיבה ומקסימה ועם המון חיבור לעולם של בני הנוער והילדים של דורנו.
הסיפור עוקב אחרי נער לא מקובל חברתית שמאוד רוצה להיות כמו כולם, שבא ממשפחה מוזרה עם המון משקעים והוא מנסה לעבור את החיים בבית הספר בצורה שהכי פחות תפגע בו. העלילה מתרכזת בעידן שלנו עם המון קשרים תרבותיים חברתיים למדיה ולתקשורת עם היתרונות והחסרונות שבהן ובעיקר עם ההתמודדות החברתית תרבותית עם כל מה שהעולם של היום מעמיד בפנינו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הבאג של רון אפשר להשוות לשני סוגי סרטים כאלו המספרים על חיבור בין ילד/נער לרובוט כמו בסרטים ענק הברזל, 6 גיבורים, הדור הבא, או כמו הסרטים שמדברים על דמות בעולם של המדיה החברתית כמו ראלף שובר את האינטרנט או הסרט אימוג’י. ואחרי ההשואה הזו להגיד שכל הסרטים הללו הם מקסימים ונפלאים שממש מומלץ לצפות בהם עם ילדים ומתבגרים.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט הבאג של רון הוא סרט מקסים ומלא כל טוב שמתאים לכל המשפחה עם המון הנאה ותוכן ויזואלי מרהיב.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version