סרטים לצפייה ישירה

מיסטר אמא

הסרט מיסטר אמא הוא סרט קומדיה דרמה לכל המשפחה שמספר על ג’ק שהוא מנהל זוטר במפעל לייצור מכוניות בארצות הברית של שנות ה80′. ג’ק מפוטר מעבודתו בעקבות מצב כלכלי קשה ולאחר שהוא מפוטר, הוא מחליף תפקידים עם אשתו בבית והיא יוצאת לעבודה. אבל מכיון שזו לו הפעם הראשונה שהוא אמור לעשות את תפקיד עקר הבית הוא צריך ללמוד איך לעשות זאת והוא מסתבך עם הכל.

מיסטר אמא לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mr. Mom – 1983

הביקורת שלי

הסרט מיסטר אמא הוא סרט חמוד וכיפי לכל המשפחה שמציג רעיון שהיה מאוד לא מקובל בתקופתו ואשר גם היום הוא עדיין לא נפוץ של אבא שהוא עקר הבית והאמא היא שיוצאת לקריירה ולעבודה. ומעצם היפוך התפקידים זהו סרט קומדיה. הסרט מציג את מעמד הביניים בארצות הברית בשנות ה80′ שבו יש מפעלים שלא מצליחים לעמוד על הרגליים ונאלצים לצאת בגל של פיטורים ובעצם הופכים את העובדים הגברים לחסרי עבודה. ומן הצד השני הסרט מציג את מעמד האשה ואת האתגרים שיש לה בקריירה.
שני שחקנים מעולים מגלמים את הדמויות של ההורים בסרט, האבא מייקל קיטון הנפלא והנחמד והאמא טרי גאר המקסימה ושניהם יוצרים כימיה מקסימה ונעימה בצפייה.
ביחד עם שלושה הקטנים המשפחה עושה ככל שביכולתה לשמור על סדר ונחמדות.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מיסטר אמא אפשר להשוות לסרט החמוד והמקסים של רובין וויליאמס ז”ל גברת דאוטפייר שיצא כעשור אחריו בשנת 1993 (Mrs. Doubtfire) והוא מספר על אדם שנפרד מאשתו וחוזר בתור מטפלת לילדים של עצמו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מיסטר אמא הוא סרט כיפי, חמוד, שמתאים לכל המשפחה (עם כמה קטעים שאולי צריך להסביר לקטנים)
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version