סרטים לצפייה ישירה

21 גשרים

הסרט 21 גשרים הוא סרט מתח פעולה שמספר על בלש חוקר שמתוסבך עד מעל הראש עם תקריות מעברו, הוא עובד במקוף המשטרה של העיר ניו יורק, ובלילה אחד הוא נדרש ליכולותיו וכוחותיו כדי לצאת למצוד ברחבי העיר בעקבות חקירת ירי של זוג של רוצחי שוטרים ולאט נחשפת מולו קונספירציה רחבת היקף ובלתי צפויה.

21 גשרים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: 21 Bridges – 2019

הביקורת שלי

את הסרט 21 גשרים הוספתי לרשימת הצפייה שלי כמה חודשים לאחר שיצאו הסרטים עם הדמות של הפנתר השחור ביקום של מארוול שמשחק אותו השחקן צ’דוויק בוזמן. הסרט מספר על בלש קר רוח, שמשתמש ביכולות הבילוש שלו לפיענוח רצח שוטרים בזמן שוד סמים גדול במנהטן בעיר ניו יורק.
הסרט הוא סרט פעולה אמריקאי עם הרבה אקשן, יריות, מכוניות, מרדפים ברגל ברחבי העיר ניו יורק והרבה מאצ’ו ופטריוטיות. לעלילה מתחברים גם שוטרים, בלשים, סוכני FBI וכמובן פושעים מכל מיני סוגים ודרגות שמתמודדים האחד עם השני והעלילה הופכת להיות מותחת ומרגשת ככל שהאקשן ממשיך.
הדמויות בסרט בנויות היטב, ומוסיפות הרבה לעלילה הרגילה של סרטי משטרה הוליוודיים. הסרט גם מעורר מחשבה על הצדדים האנושיים של הדמויות ועל הדברים שהובילו אותם לפעולות שלהם וגם זה מוסיף ערך לצפייה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט 21 גשרים אפשר להשוות לסרטי משטרה אחרים מהשנים האחרונות כמו למשל בחורים רעים לתמיד משנת 2020 (Bad Boys for Life) שעורר קצת פחות חשיבה ועם פחות בילוש, והסרט סמפר פי משנת 2019 (Semper Fi) שהיה יותר סיפור משפחתי ופחות מותח.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט 21 גשרים הוא סרט פעולה טוב עם חשיבה ורגשות שמספק את הסחורה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version