סרטים לצפייה ישירה

טיק טיק… בום!

הסרט טיק טיק… בום! הוא סרט דרמה מוזיקלית ביוגרפית על המחזאי, המלחין והכותב ג’ונתן לארסון שבשנות ה90′ הוא התפרסם בעקבות הפקת יצירותיו שאחת מהן נקראה טיק טיק… בום!. הסרט מציג את חייו של לארסון על סף יום הולדתו ה-30, בתור צעיר מבטיח שנדרש לנווט אהבה וידידות עם אתגרי החיים כאמן בניו יורק.

טיק טיק… בום! לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: tick, tick…BOOM! – 2021

הביקורת שלי

על הסרט טיק טיק… בום! שמעתי לפני כמה זמן, ומכיון שהוא סרט של נטפליקס הוא לא ממש פורסם לפני יציאתו אבל הוא יצר סביבו באזז מעניין בעקבות השחקן אנדרו גארפילד המצויין שנכנס לנעליו של ג’ונתן לארסון בסרט מוזיקלי. הסרט עצמו הוא לא סרט מהז’אנרים הרגילים שלי אבל מידי פעם אני קופץ החוצה כשיש דברים שיכולים להיות מעניינים. אז הסרט הזה תפס אותי לא מוכן כל כך לחוויה, הוא היה בחלקו תמונת מראה לבוהמייה הניו יורקית של שנות ה90′ שאז עוד הייתי צעיר ולא ממש הכרתי, והוא כאילו זרק אותי אחורה חזרה לתקופת חיים אחרת שלי בתור סטודנט כשהכל היה פתוח עדיין והייתי מוקף חברים ומכרים, וזה בהחלט היה חוויה טובה.
אנדרו גארפילד מוכשר ביותר, הוא מגלם תפקיד מורכב רגשית, עם רבדים עמוקים, עם מחוות מיוחדות, עם קול נפלא ושירים מרגשים שאמנם לא התחברתי לכולם אבל בהחלט היו טובים. ונקודה מיוחדת למשחקו של גארפילד, זה הרגיש מהימן בחיבור המיוחד של לארסון עם הדמויות והקשרים שלו בחייו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט טיק טיק… בום! קשה להשוות לסרטים אחרים כי הוא בעצם סרט ביוגרפי על חייו של אדם, אבל אם בכל זאת הייתי משווה אותו אולי לסרט המעולה ויפלאש (Whiplash) שגם הוא מספר על אומן סטודנט שמחפש את החיבור שלו למוזיקה ויש לו אתגרים מורכבים עם הדמויות בחייו. אולי פעם גם תהיה לי השוואה לסרט שמבוסס על מחזה של לארסון בשם רנט משנת 2005 (Rent) שמספר סיפור דומה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט טיק טיק… בום! הוא סרט מיוחד, מוזיקלי, עם דמויות אנושיות ומשחק משובח.
7 מתוך 10 בסולם שלי (בגלל שזה לא הז’אנר שלי אז לא התחברתי ממש)

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version