סרטים לצפייה ישירה

נסיך מצרים

הסרט נסיך מצרים הוא סרט הרפתקאות דרמה היסטורי מצוייר לכל המשפחה של אולפני דרימוורקס שמספר את סיפורו של משה מהתנ”ך מתקופת העבדות של ישראל במצרים ועד היציאה ממצרים ומעמד הר סיני, הסיפור עובר בתחנות חייו של משה ומציג את הסיפור המקראי בגרסה מקסימה ומלאה בשירים ועם הרבה כבוד לטקסט המקורי.

נסיך מצרים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Prince of Egypt – 1998

הביקורת שלי

הסרט של נסיך מצרים הוא אחד הסרטים הראשונים של אולפני דרימוורקס ואולי המפורסם שבהם, הוא אחד מהסרטים האלו שאמנם נוצר באנגלית אבל הדיבוב שלו בעברית היה מדהים ומרגש עד דמעות בחלקים רבים. זהו אחד הסרטים שאני צופה בהם בכל מיני סיטואציות בחיים, גם בתור חובב סרטים, לפני חג הפסח, בתור הורה עם הילדים ובתור מישהו שעובד עם בני נוער. אני ממש אוהב את הסרט של נסיך מצרים כי הוא מספר את הסיפור המקראי בצורה מרהיבה ומכבדת שמוסיפה הרבה תוכן למקור.
רשימת השחקנים שלוהקו כמדובבים לדמויות הנפלאות בסיפור היא מכובדת ביותר, עם ואל קילמר בתור משה, מישל פיפר בתור ציפורה, סנדרה בולוק כמרים, ג’ף גולדבלום כאהרון ועופרה חזה הנפלאה בקולה של יוכבד עם שיר פתיחה מרטיט ועוד. ובעברית דוד פישר בתור משה ועופרה חזה בתור יוכבד.
הסרט הזה הוא הסרט בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בתור סרט אנימציה דו מימדי של חברת דרימוורקס, והוא זכה לתשבחות ולפרסים על השירים המפורסמים שבו, עם שיר הנושא המפורסם של הסרט “When You Believe” שאותו שרו בדואט מופלא הזמרות מריה קארי וויטני יוסטון האדירות והוא גם זכה בפרס אוסקר.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט נסיך מצרים יש סרט מקדים (שנוצר אחריו אבל מספר את הסיפור של לפני) שנקרא יוסף נסיך החלומות משנת 2000 (Joseph: King of Dreams) שמספר את הסיפור המופלא של יעקב ובניו וההגעה של כל המשפחה שלהם אל מצרים כשיוסף היה יד ימינו של פרעה.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט נסיך מצרים מלא כל טוב, עם תוכן ויזואלי וווקלי מדהימים ונפלאים ומרגשים ועם אדפטציה מדהימה לסיפור המקראי.
9 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version