סרטים לצפייה ישירה

הודעה אדומה

הסרט הודעה אדומה הוא סרט פעולה קומדיה הרפתקאה פשע שמספר על שודדי אומנות שמתחקים אחרי אוצר אבוד כדי למכור אותו לאחד מעשירי העולם לחתונת ביתו, השודדים עושים תחרות בינם לבין עצמם מי ישיג את האוצר ראשון וכדי להוסיף לאקשן רודפים אחריהם סוכני אינטרפול שמנסים למנוע את השוד וגם למנוע את הסחר ביצירות אומנות גנובות.

שלושת השחקנים הראשיים, גל גדות, ראיין ריינולדס ודווין ג’ונסון מגלמים את הדמויות הראשיות.
הודעה אדומה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Red Notice – 2021

הביקורת שלי

הסרט הודעה אדומה הוא סרט כיפי, מלא בצחוקים (קצת גסים מידי לטעמי) עם המון כימיה בין הדמויות, עם גל גדות במבטא הישראלי המזוהה איתה באנגלית, ועם המון המון תפניות מגניבות לאורך כל העלילה. הסרט עוקב אחרי דמויותהם של כמה שודדים וכמה סוכנים שלכולם יש אג’נדה אחרת וכל אחד מהם מנסה להשיג את המיטב מהסיטואציה בה הוא נמצא כדי שידו תהיה על העליונה וזה יוצר מארג מהנה, מצחיק וממש כיפי.
אני בדרך כלל צופה בסרטים על פי הדירוג שלהם ברשת, ואל הסרט הזה ידעתי שאני אגיע אליו בזכות השחקנים שלו עוד לפני שראיתי את הדירוג שלו. וממש נהניתי מהתוצאה הסופית המגניבה שנוצרת מהשחקנים המעולים האלו ביחד.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הודעה אדומה צריך להשוות לסרטי הרפתקאות פשע אחרים כמו הסרטים של אוצר לאומי (National Treasure) עם ניקולס קייג’ שהיו ממש טובים ומהנים וגם הם שילוב של הרפתקאת פעולה קומית ויש גם את ג’אנגל קרוז (Jungle Cruise) המגניב והקומי עם דווין ג’ונסון שגם הוא משלב את אותם האלמנטים ויש עוד. כל הסרטים האלו מספקים הנאה נפלאה ומקסימה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הודעה אדומה הוא סרט פשע מגניב, קומי, עם מלא אקשן וחיבור כיפי בין הדמויות עם שחקנים מעולים.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version