סרטים לצפייה ישירה

ג’ק צייד הענקים

הסרט ג’ק צייד הענקים הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה שחלקו באנימציה ממוחשבת שמציג אדפטציה לסיפור של ג’ק ואפון הפלא, או ג’ק והאפונים והוא סיפור עם אנגלי קצר ומפורסם, שנכתב בשנת 1807. הסרט מספר על המלחמה העתיקה בין בני האדם לגזע ענקים שגרים בשמים והיא מתעוררת מחדש כאשר ג’ק, עובד חווה צעיר, פותח שער בין שני העולמות.

ג’ק צייד הענקים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Jack the Giant Slayer – 2013

הביקורת שלי

את הסרט ג’ק צייד הענקים ראיתי כבר בשהוא יצא אבל מכיון שלא זכרתי ממנו כלום חוץ מהסיפור עצמו כמובן, החלטתי לצפות בו שוב כי היה בא לי משהו קליל ונחמד. והוא בהחלט עושה את העבודה. הסרט הוא אדפטציה מקסימה ומלאת אקשן לסיפור של ג’ק ואפון הפלא שמספר על גרגרים קסומים שמהם צומח צמח מטפס שמגיע עד לשמים שם יש ממלכה של ענקים שכל רצונם הוא לאכול בני אדם. וכשבחלקו של ג’ק נופלים גרגרי שעועית קסומים כאלו ובטעות אחד מהם נרטב הוא מצמיח מצח פלא ענק שמגיע אל השחקים לממלכת הענקים הסיפור מתחיל…
זוהי גרסה קולנועית מלאת אקשן של הסיפור, עם תפאורה נפלאה של ממלכה ימי בינמיית, ועם סיפור קלאסי של התאהבות בין איכר לנסיכה, ועם המון דמויות מצויינות שעושות את הסיפור למעולה.
עם ליהוק שחקנים מצויינים ומלא פרצופים מוכרים, הסרט הזה הוא בהחלט סיפור פנטזיה קולנועי טוב ושווה צפייה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ג’ק צייד הענקים אפשר להשוות לאדפטציות בלייב אקשן נוספות מהשעשורים האחרונים כמו שלגיה והצייד משנת 2012 (Snow White and the Huntsman) וכמו הנזל וגרטל: ציידי המכשפות משנת 2013 (Hansel & Gretel: Witch Hunters) והסרט של מליפיסנט משנת 2014 (Maleficent) שממש רואים שהיה איזה טרנד כזה לעשות סרטי לייב אקשן לאגדות קלאסיות ויש עוד רבים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’ק צייד הענקים הוא סרט עשוי טוב, עם סיפור טוב, מלא באקשן, הרפתקאות בעולם פנטזיה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version