סרטים לצפייה ישירה

פינצ’

הסרט פינצ’ הוא סרט הרפתקאות דרמה מדע בדיוני שמספר על העולם שלנו בכדור הארץ פוסט-אפוקליפטי, לאחר הרס של האטמוספירה שבה השמש העלתה את הטמפרטורות מאוד וכבר אין חיים על האדמה. הסרט עוקב אחרי אדם מבוגר שבונה רובוט, כדי להגן על חיי הכלב האהוב עליו לאחר מותו. הוא נדרש ללמד את הרובוט על החיים, אהבה, חברות ומה זה אומר להיות אנושי.

פינצ’ לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Finch – 2021

הביקורת שלי

הסרט פינצ’ הוא סרט עם הרבה עומק שבו שחקן אחד נהדר – טום הנקס, לוקח על עצמו את כל הסרט כמו שהוא יודע לעשות טוב בסרטים אחרים שלו, וכשמשלבים את זה עם עולם פוסט-אפוקליפטי, מדע, נאמנות של בעל חיים ורובוט הסרט הזה מעניין, מרתק, וחוץ מנקודת הרגש שהייתה קצת חסרה לי, הסרט הזה הוא טוב.
אני אוהב את טום הנקס, ראיתי נתח גדול מסרטיו וכל פעם שיוצא סרט חדש שלו, אני חושב האם לצפות בו או לא, ואני חושב שהבחירה שלו להכנס גם לסוגת המד”ב, זה בהחלט היה מגניב. אבל טום הנקס מרגיש קצת עייף, עם קצת פחות חיות ולסרט הזה זה אמנם מתאים, אבל לא בטוח לי אם הסרטים הבאים שלו יהיו לטעמי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט פינצ’ צריך להשוות לסרט להתחיל מחדש משנת 2000 (Cast Away) שהיה לטעמי אחד הסרטים הטובים של טום הנקס ועל אנשים שנמצאים במצב של השרדות, ולהגיד שזה נראה אותו הדבר עם שדרוג של מד”ב, אבל טום הנקס כבר לא צעיר. ואפשר להשוות גם לסרטים אחרים על רובוטים שלומדים על התנהגות אנושית כמו תקלה מופלאה משנת 1986 (Short Circuit) ולסרט צ’אפי משנת 2015 (Chappie) ששניהם מספרים על רובוטים של מלחמה שנדרשים ללמוד על התנהגות אנושית.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט פינצ’ מתאים למי שאוהב סרטי השרדות, עולם פוסט-אפוקליפטי, רובוטים וטום הנקס.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version