סרטים לצפייה ישירה

שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות

הסרט שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה גיבורי על ביקום של מארוול שמספר את סיפורו של שאנג-צ’י, בחור צעיר ועדין שחי בארצות הברית תחת השם שון והוא צאצא למשפחה עתיקה של יכולות לחימה מופלאות והוא נאלץ להתעמת עם עברו כשארגון עשר הטבעות רודף אחריו ולאט הוא מגלה מה עומד מאחורי הדברים.

הסרט מבוסס על דמותו של שאנג-צ’י מהקומיקס של מארוול והוא הופק על ידי אולפני מארוול והוא הסרט ה-25 ביקום הקולנועי של מארוול.
שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings – 2021

הביקורת שלי

הסרט שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות הוא סרט מגניב עם המון המון אקשן ופעולה וגיבורי על ביקום הקולנועי של מארוול שמוסיף עוד דמויות מעולות ליקום ומציג אגדת פנטזיה קסומה על שדים, טבעות קסם, קונג פו, וארץ קסומה שנמצאת ממש מעבר לעולם שלנו. הסרט הוא סרט הרפתקאות מעולה עם המון קטעי פעולה ואומנויות לחימה מדהימים ויש בו הרבה מאוד אלמנטים קומיים וקריצות לסרטי מארוול אחרים וזה הופך אותו לממש מגניב.
הדמות של שאנג-צ’י היא דמות מעולה, שכל מי שאוהב סרטי פעולה עם אומנויות לחימה ממש יאהב לצפות בו, והוא בהחלט תוספת מגניבה ליקום הקולנועי של מארוול.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות אפשר להשוות לסרטי קונג פו אחרים שיצאו בשנים האחרונות כמו למשל עיני נחש: ג’י איי ג’ו ההתחלה (Snake Eyes: G.I Joe Origin) או מורטל קומבט (Mortal Kombat) שניהם מהשנה האחרונה 2021 וגם הם מבוססים על עולמות קומיקס כאלו ואחרים אבל הם לא מתקרבים אליו באיכות שלו, כנראה שלמארוול לא נעלם הטאצ’ עם הסיומת של השלב הקולנועי הרביעי בסרט הנוקמים: סוף המשחק המדהים משנת 2019 (Avengers: Endgame)

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות הוא סרט מגניב ביותר, עם המון אקשן וסיפור פנטזיה מעולה ותוספת מצויינת ליקום של מארוול.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version