סרטים לצפייה ישירה

לא זמן למות

הסרט לא זמן למות הוא הסרט ה25 בסדרת הסרטים של ג’יימס בונד והוא הסרט ה5 והאחרון של השחקן דניאל קרייג בתור בונד. הסרט הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח שמספר על ג’יימס בונד לאחר שעזב את הסוכנות בסרטים הקודמים והוא מחפש קצת שלווה אשר מסתיימת כשפליקס חברו הותיק מה-CIA, מופיע ומבקש עזרה, ומוביל את בונד בעקבותיו של נבל מסתורי חמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת.

לא זמן למות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: No Time to Die – 2021

הביקורת שלי

הסרט לא זמן למות הוא קודם כל סרט מעולה של ג’יימס בונד. הסרט ממשיך את קו העלילה של סרטי ג’יימס בונד הקודמים עם דניאל קרייג ששינה את התפיסה לגבי דמותו של בונד ואשר מספר סיפור רציף עם התפתחות של דמותו של בונד גם בעומק רגשי וגם ברבדים של תפיסת העולם והחוויות שלו בתור סוכן שפורש. קרייג בנעליו של בונד הוא הרבה יותר בוגר, משובח, עמוק, מרגש והרבה יותר קל להתחבר לדמותו המיוסרת שנענית לקריאה להציל את העולם פעם נוספת.
הסיפורים האחרונים של בונד הרבה יותר מחוברים למציאות המודרנית והטכנולוגית, הרבה יותר מהוקצעים והרבה הרבה יותר מדוייקים במה שהם רוצים להציג בעלילה ובחייו האישיים של בונד. השחקנים שממשיכים מסרט לסרט התבגרו בחמש השנים האחרונות מאז צאתם של סקייפול וספקטור המעולים, והסרט הופך להיות עם הרבה יותר עומק וגם הרבה יותר אקשן מודרני.
קרייג נראה מצויין ומשחק מצויין וזוהי תוספת נפלאה לדמותו של בונד כשקרייג נכנס לנעליו.
מעניין מה צופן לנו העתיד של בונד.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט לא זמן למות חייבים להשוות לסרטים הקודמים של בונד עם קרייג ולהגיד שהסרטים מובילים לבונד הנפלא שמופיע בסרט הנוכחי ולראות אותם יחד עושה לסרטים טוב. אבל מה שכן שאפשר להשוות לסרטי פעולה אחרים מתקופתנו ולהגיד שבונד משובח פי כמה מרובם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט לא זמן למות הוא סרט פעולה מעולה, עם עלילה מצויינת ועם דמויות עמוקות ומשובחות.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version