סרטים לצפייה ישירה

תוכנית משחק

הסרט תוכנית משחק הוא סרט קומדיה ספורט לכל המשפחה שמספר על שחקן פוטבול אגואיסט שמשחק בתפקיד קוורטרבק בליגת העל של הפוטבול האמריקאי שחי חיי רווקות נהנתנים עם החברים שלו לקבוצה ושיום אחד הוא מגלה שיש לו ילדה בת 8 ממערכת יחסים קודמת שמגיעה אל סף דירת הרווקים שלו ומשנה לו את החיים לגמרי.

תוכנית משחק לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Game Plan – 2007

הביקורת שלי

הסרט תוכנית משחק הוא סרט חמוד ומרגש של דיסני שמספר סיפור מקסים מצחיק ונוגע ללב על שחקן פוטבול אגואיסט שחושב כל הזמן רק על עצמו ועל ההישגים שלו שמגלה שיש לו בת שהוא לא ידע על קיומה וכשהיא נוחתת עליו יום אחד הוא נדרש לשנות את כל תפיסת החיים שלו ודרך החיים שלו ולאט להתאים את עצמו גם לתפקיד ההורה.
דווין ג’ונסון משחק נהדר, זהו אחד מהתפקידים הראשונים שלו בסרטי קומדיה שהם לא סרט פעולה והוא מציג כאן משחק מהימן ומגניב לראות אותו בסרטים כאלו, הוא נכנס לנעליהם של שחקני פעולה אחרים קודמים לו כמו שוורצנגר וסטאלון שרצו להוכיח שהם מסוגלים להיות שחקנים טובים גם בלי להתבסס על פיתוח הגוף שלהם, וג’ונסון עושה את זה כאן בצורה מקסימה.
ביחד איתו משחקת מדיסון פטיס שהייתה אז ילדה קטנה ומתוקה ורוזלין סאנצ’ז שנפלאה בתפקיד המורה לבלט.
הסרט מלא בסצנות לכל המשפחה ומספר סיפור מעולה על חיבור בין הורים לילדים ועל גילוי עצמי ומשמעות החיים וממש מתאים לחברת דיסני ליצור סרט מקסים שכזה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט תכנית משחק אפשר להשוות לעבודה מאוחרת יותר של ג’ונסון משנת 2010 שנקראת פיית השיניים (Tooth Fairy) שבו הוא מגלם שחקן הוקי אגואיסט שמקבל עונש להיות פיית שיניים למשך שבוע. ושניהם חמודים ומקסימים ותפורים למידותיו הגדולות של ג’ונסון.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט תוכנית משחק הוא סרט מקסים וחמוד לכל המשפחה שיהיה לכם ממש כיף לצפות בו.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version