סרטים לצפייה ישירה

מטרה מאחורי הסורגים

הסרט מטרה מאחורי הסורגים הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים שמספר על תחנת משטרה שכוחת אל שמגיע אליה בלילה אחד אדם שהוא רמאי ערמומי שממציא תוכנית להתחבא בתוך תחנת משטרה בעיירה קטנה כי הוא במנוסה ממתנקש קטלני אבל כשהרוצח מופיע במתחם, שוטרת טירונית תמימה מוצאת את עצמה נתפסת בין הכוונות של הרמאי לאלו הרוצים להורגו.

מטרה מאחורי הסורגים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Copshop – 2021

הביקורת שלי

הסרט מטרה מאחורי סורגים מספר סיפור פעולה טוב על אדם שבורח מרוצחים ומנסה למצוא מחבוא בתחנת משטרה שכוחת אל בעיירה קטנה בארצות הברית. אבל מתנקשים שנמצאים במרדף אחריו מגיעים גם הם אל תחנת המשטרה הזו ומנסים לפגוע בו על מה שהוא עשה. הסיפור מציג כמה דמויות מצויינות של שוטרים רגילים, של תחנת משטרה אמריקאית רגילה, של מתנקשים מעולים, של רמאי ערמומי שמתחמק מהכל בדברים ושל כל מיני תככים וסוכנים מושחתים שכולם קשורים יחד אל אותה תחנת משטרה שבה מתחבא הפושע.
בסרט הזה יש שחקנים מצויינים כמו ג’רארד באטלר ופרנק גרילו ועוד כמה פחות מוכרים אבל בהחלט הם משחקים את התפקידים שלהם טוב והתוצאה הסופית יוצאת מוצלחת ומותחת.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט מטרה מאחורי הסורגים מזכיר קצת את הסרט טעון הגנה משנת 2012 (Safe House) עם דנזל וושינגטון וראין ריינולדס שבו יש בית מחסה להגנה על עדים ששוטר צריך לשמור עליו מפני שוטרים מושחתים. ויש לו גם קצת דמיון לסרט 16 רחובות משנת 2006 (16 Blocks) עם ברוס וויליס ששומר על עד וצריך לקחת אותו אל בית המשפט אבל כולם רוצים לתפוס אותו בדרך.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מטרה מאחורי הסורגים הוא סרט פעולה טוב למבוגרים עם משחק מהימן ומלא אקשן.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version