סרטים לצפייה ישירה

צבא הגנבים

הסרט צבא הגנבים הוא סרט פעולה קומדיה מתח פשע של חברת נטפליקס שמספר על דמותו לודוויג דיטר מהסרט צבא המתים, וזהו בעצם סרט מקדים לסרט צבא המתים המתמקד במפצח הכספות הגרמני (לודוויג דיטר) שמוביל קבוצה של גנבים ששואפים לשדוד קבוצה של כספות סודיות ביותר וזה מתרחש בשלבים המוקדמים של אפוקליפסת הזומבים מהסרט צבא המתים.

צבא הגנבים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Army of Thieves – 2021

הביקורת שלי

הסרט צבא הגנבים הוא סרט פשע רגיל לכאורה שמספר את סיפור דמותו של לודוויג דיטר פורץ הכספות מהסרט צבא המתים ועל מה שהוביל אותו להמצא במקום שבו מתחיל הסרט צבא המתים. הסיפור של לודוויג מתחיל עוד מילדותו ועוקב אחרי הניסיון שלו להצליח בעולם בתור חובבן, עד שיום אחד הוא מקבל הודעה שמזמינה אותו להצטרף לקבוצה של גנבים שתנסה בזמן קצר ביותר לפצח כמה כספות מיוחדות וסודיות במקומות שונים בעולם לפני שמוציאים אותן משימוש.
הסיפור עוקב אחרי דמותו של לודוויג אבל גם מציג דמויות מגניבות אחרות, וכמו בכל סרט פשע טוב לכל אחד יש תפקיד משלו ויכולות/איכויות משלו שרק ביחד אם הם יעבדו כצוות הם יצליחו לממש את יכולותיהם ולפצח את הכספות.
הסרט מלא בקריצות הומור מגניבות, לפעמים קצת גסות מידי לטעמי, ועם הרבה אינטריגות בין הדמויות השונות שאם הן היו יותר משמעותיות בסרט הבא יכול להיות שזה היה הרבה יותר רלוונטי, אבל בתור סרט פשע, הוא מגניב ביותר והפעולה בו בהחלט כיפית ומהנה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט צבא הגנבים צריך להשוות לסרטי פשע אחרים כמו למשל הסרט הכספת משנת 2021 (Way Down) שמציג סיפור על גאון שמצטרף לצוות של גנבים על מנת לפצח כספת מיוחדת, ויש עוד הרבה דומים אבל אחרים בעיקר מתעסקים בשוד הבנק ולא פיצוח הכספת דווקא. וצריך גם להשוות לסרט צבא המתים (Army of the Dead) שהוא בעצם הסיפור שממשיך עם שוד כספת בלאס וגאס בזמן מתקפת זומבים שדמותו של דיטר מופיעה בו, אבל הוא פחות מתוחכם ויותר זוועתון של זומבים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט צבא הגנבים הוא סרט פעולה פשע מגניב על פיצוח כספות מעניינות ועם קריצות הומור ועם דמותו של דיטר המגניבה.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version