סרטים לצפייה ישירה

מעבר לחומת הגן

המיני סדרה מעבר לחומת הגן היא סדרת הרפתקאות דרמה מצויירת לכל המשפחה בת 10 פרקים קצרים של חברת קארטון-נטוורק משנת 2014 שמספרת על זוג אחים שנקלעים למעבה היער ומחפשים את דרכם חזרה אל חיק משפחתם אך מוצאים את עצמם בהרפתקאה ביער אפל שבו חיות מדברות, מפלצות ושדים וכל מיני דברים מוזרים אחרים.

מעבר לחומת הגן לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Over the Garden Wall – 2014

הביקורת שלי

על המיני סדרה מעבר לחומת הגן שמעתי רק לאחרונה נפגשתי בה כשחיפשתי באתר IMDB כל מיני סרטי הרפתקאות מצויירים לילדים לצפות וכשראיתי אותה ברשימות באתר החלטתי לצפות בה בעצמי כי אני אוהב אנימציה מיוחדת. מה גם שבדיעבד שמתי לב שהשחקן הראשי מדובב בידי אליז’ה ווד ששיחק בסרט שר הטבעות את פרודו ההוביט, אז זה הוסיף נפח לחוויה.
הסיפור הוא סיפור הרפתקאות אפל ומכושף על זוג ילדים שנקלע להרפתקאה ביער עבות ומחפש את דרכו הביתה. יש בסדרה הזו הרבה הומור ומעין פארודיה על סיפורי יער אחרים כמו הנזל וגרטל, עם דמויות מיוחדות בדומה לאנימציה של הסדרה המומינים ועוד הרבה שייכות לסדרות וסרטים אחרים שמי שאוהב לצפות באנימציה יהנה מהם.
סיפור העלילה מזכיר כל מיני סיפורים של האחים גרים שיש בהם דברים רעים שקורים כדי ללמד מוסר השכל את השומעים, אבל באמת של הדברים מתגלה שדרך ההומור הילדותי לכאורה ודרך החוויה המודרנית כאילו קלאסית ועם המון השתכלות על המציאות בגובה העינים זוג האחים פותר תעלומות ומצליח לאט לגלות את הדרך הביתה בו בזמן עם עזרה לאחרים וגילוי עצמי.

הדירוג שלי

תהנו… כי המיני סדרה מעבר לחומת הגן היא מקסימה, מכשפת, אפלה ועם זאת יכולה להתאים גם לכל המשפחה.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version