סרטים לצפייה ישירה

אני האגדה

הסרט אני האגדה הוא פעולה הרפתקאות אסונות דרמה שמספר על העולם שלנו שחווה מגיפה עולמית אשר הרגה חלק גדול מהאנושות ושנים אחרי שהמגפה התפרצה אנשים רבים הפכו למפלצות שמהלכות בלילה, הניצול היחיד בעיר ניו יורק היה האחראי מלפני המגיפה על אזור ההתפרצות והוא נאבק באומץ כדי למצוא תרופה למגיפה.

הסרט הוא העיבוד השלישי למדיה הקולנועית של הספר בעל אותו השם מאת ריצ’רד מתיסון שנכתב בשנת 1954.
אני האגדה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: I Am Legend – 2007

הביקורת שלי

את הסרט אני האגדה ראיתי בעבר כשהוא יצא והפעם חזרתי אליו כי שמעתי שיש לו סיומת אלטרנטיבית והחלטתי לצפות בו בעיקר מכיון שכבר לא זכרתי ממנו הרבה. הסרט מציג סיפור עלילה שבה יש מגיפה עולמית שהיא וירוס קטלני שמועבר באוויר ומאוד מזכיר את הקורונה, והוירוס עצמו יכול להרוג אך יש אנשים שהם מחוסנים טבעית לוירוס ויש כאלו שכאשר הוירוס פוגע בהם הם הופכים להיות כמו זומבים, מעין טורפי לילה שמחפשים טרף חי לסעוד על הדם.
הסרט מתרחש בעיר ניו יורק לאחר ההתפרצות והכל מנקודת המבט של ד”ר רוברט נוויל שמגולם בצורה נפלאה בידי השחקן המצוין וויל סמית’. ד”ר נוויל נדרש ליכולות פיזיות ושכליות גבוהות כדי לשרוד בניו יורק הפוסט אפוקליפטית וכדי למצוא תרופה למגיפה שהתפרצה תחת השגחתו כמה שנים קודם לכן והוא מרגיש שמחובתו להמשיך ולחפש תרופה במיוחד במקום ההתפרצות.
העולם נראה אכזרי בפוסט אפוקליפטה של אני האגדה והצפייה בשתי הסיומות השונות נותנת חומר למחשבה על איך צריך להתמודד עם פחדים, וזה מגניב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אני האגדה צריך להשוות לסרטי הפעולה של וויל סמית’ משנות ה90′ ותחילת שנות האלפיים כשכוחו היה עוד במותניו, למשל אני, רובוט שיצא בשנת 2004 (i, Robot) שמספר גם הוא על עולם עתידני ובשניהם וויל סמית’ משחק נהדר, ואפשר גם להשוות לסרט מלחמת העולם Z משנת 2013 (World War Z) עם השחקן בראד פיט שמספר גם הוא על התפרצות נגיף ואיך שהעולם מתמודד עם זה. ויש עוד סדרות רבות על וירוסים וזומבים וכאלו. אבל הסרט אני האגדה בהחלט בין הטובים שבהם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אני האגדה הוא סרט פעולה על עולם פוסט וירוסי מעניין עם משחק משובח ואלמנט אימה ומתח טובים.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version