סרטים לצפייה ישירה

עימות חזיתי

הסרט עימות חזיתי הוא פעולה מתח פשע למבוגרים הוא מספר על סוכן פדרלי שאחראי על יחידה ללוחמה בטרור שבעבר איבד את בנו בפיגוע רצח שנועד לחסל אותו עצמו. והוא נדרש להתחזות לרוצח שרצח את בנו כדי למצוא פצצה ביולוגית ולכן הוא עובר ניתוח השתלת פנים כדי להתחזות, אך הפושע מתעורר מקומה ומחליף זהויות ומחפש נקמה.

עימות חזיתי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Face/Off – 1997

הביקורת שלי

הסרט עימות חזיתי הוא אחד מהסרטי הפעולה המעולים של שנות ה90′ הוא מספר סיפור בדיוני מעולה עם מלא אקשן, פיצוצים ויריות במיטב סרטי הפעולה של התקופה ומציג רעיון שהקדים את זמנו אבל הביצוע שלו היה מושלם. שני השחקנים הדגולים ניקולס קייג’ וג’ון טרבולטה שהיו משחקני הפעולה ברמה הגבוהה ביותר בשנות ה90′ מגלמים את הדמויות הראשיות ונאבקים האחד בשני לאורך כל הסרט עד הסוף.
אמנם הסרט הקדים את זמנו ובהחלט נראה בקטעים מסוימים מיושן בגלל הטכנולוגיה שלו, אבל עדיין לא נראה לי שניתן יהיה לשחזר אותו בצורה טובה מספיק ושהוא גם ידיע לאותה הרמה אם היו עושים אותו היום, פשוט טרבולטה וקייג’ במשחק אחד מהטובים שנראו.
הסיפור מלא דם, סמים, אלכוהול, עישון, זנות ועוד דברים שהיו הרבה יותר מקובלים בסרטים מהתקופה והוא מוגדר למבוגרים בגלל זה. אבל אם היו מורידים את הכל בעצם לא היה נשאר כל כך סרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט עימות חזיתי אפשר להשוות רק לסרטים משנות ה90′ של השחקנים הגדולים טרבולטה וקייג’ ויש להם רפרטואר עמוס בסרטי פעולה פשע נפלאים מאותה התקופה אז זהו אחד מהטובים שלהם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט עימות חזיתי הוא אחד מסרטי הפעולה הטובים בכל הזמנים והוא גם בינתיים מתיישן טוב.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version