סרטים לצפייה ישירה

ג’יימס בונד: למות ביום אחר

הסרט למות ביום אחר הוא הסרט ה20 בסדרת הסרטים של ג’יימס בונד, הסרט הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח שמספר על הסוכן החשאי הבריטי ג’יימס בונד שכינויו הוא 007 והפעם הוא נשלח לחקור את הקשר בין טרוריסט מצפון קוריאה שהוא בנו של אחד מהגנרלים הבכירים בצבא לבין איל יהלומים, שמממן פיתוח נשק חלל בינלאומי.

זהו הסרט ה20 בסדרת סרטי ג’יימס בונד והסרט הרביעי והאחרון שבו פירס ברוסנן מגלם את דמותו של בונד.
למות ביום אחר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Die Another Day – 2002

הביקורת שלי

הסרט למות ביום אחר מספר על עוד עלילה של הסוכן הבריטי של הMI6 ג’יימס בונד שמבוססת על סדרת ספרי הריגול של הסופר הבריטי איאן פלמינג. בונד הוא נבון, ממולח, חזק פיזית ונפשית, בעל תושייה ושרמנטי והוא מקבל משימות מטעם סוכנות הביון הבריטית שיתאימו ליכולותיו וכישוריו. הפעם בונד מוצא את עצמו בכל מיני מצבים ומקומות אקזוטיים וזה כשלעצמו כבר שווה צפייה, וההרגשה היא שבסרט הרביעי ברוסנן כבר מתאים לבונד כמו כפפה ליד וזה עושה טוב לסרט לטעמי. אבל מסתבר שככל שברוסנן מתאים יותר לתפקיד לדעתי ככה הדירוג של הסרט (באתר IMDB) נמוך יותר, אז נראה לי שהעובדה שאני נהנה בעיקר מהאקשן משנה קצת את מה שאני מחפש בסרטים וכמובן את ההבדל בין החוויה שלי בצפייה בסרטי בונד עם ברוסנן, ולמרות שקצת חבל לי שהוא לא ממשיך בתפקיד, נראה לי שדניאל קרייג בסרטים הבאים עושה עבודה מדהימה בתפקיד בונד.
בסרט יש גם הרבה הפתעות, שחקנים משניים מעולים כמו האלי ברי בתפקיד מעולה ומאוד סקסי, ורוזמנד פייק גם היא בתפקיד מצויין ואפילו הופעת אורח של לא אחרת מאשר מדונה, שגם שרה את שיר הנושא של הסרט והמון המון גאדג’טים מגניבים עם מכונית חדשה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט למות ביום אחר צריך כמובן להשוות לסרטי בונד האחרים של ברוסנן ולהגיד שהוא עם הרבה יותר פעולה מאשר הקודמים ויש בו הרבה יותר פיצוצים. והוא דומה יותר לסרטי משימה בלתי אפשרית (Mission: Impossible) מאשר אחרים, ויש בו גם דמיון קצת לסרטים של מהיר ועצבני (Fast and Furious) בכל מיני סצנות מרדפים עם כלי רכב, וזה מגניב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט למות ביום אחר מוסיף אלמנט מעולה של פעולה לסרטי בונד וזה מגניב.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version