סרטים לצפייה ישירה

ג’יימס בונד: העולם אינו מספיק

הסרט העולם אינו מספיק הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח פשע והוא הסרט ה19 בסדרת הסרטים של ג’יימס בונד עם השחקן פירס ברוסנן בתור בונד, הסרט מספר על משימה נוספת של ג’יימס בונד שבה הוא חושף מזימה בינלאומית עם פצצה גרעינית תוך הגנה על יורשת נפט מחוטפה לשעבר, שהוא מחבל בינלאומי שאינו יכול להרגיש כאב.

העולם אינו מספיק לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The World Is Not Enough – 1999

הביקורת שלי

הסרט העולם אינו מספיק הוא כאמור הסרט ה19 בסדרת סרטי בונד והוא הפעם השלישית שהסוכן 007 מגולם בידי פירס ברוסנן. גם הפעם ברוסנן עושה עבודה טובה בתפקיד בונד ובהחלט מרגיש אמין, והפעם יש קצת יותר אקשן וקצת יותר מרדפים מיוחדים וקצת יותר מודרני עם גאדג’טים מגניבים והרבה פיצוצים. העלילה למרות היותה בינלאומית הפעם לא מתרחשת בערים הגדולות באירופה אלא אי שם באזור של מרכז אסיה באזור של המדינות הסטניות על גבול טורקיה והסיפור לוקח את בונד לתוך מזימה של עשירים שרוצים להשתלט על קו נפט בין-יבשתי ולהיות מונופול על הנפט שמגיע אל העולם המערבי.
פירס ברוסנן משחק מצוין את בונד, ובסרט השלישי שלו זה נראה שהוא מרגיש הרבה יותר בתוך הדמות של בונד וזה מרגיש יותר טבעי. וביחד עם השרמנטיות שלו והיכולות הפיזיות המשובחות שלו (או של הכפילים) זה יוצר סרט פעולה מהנה עם סיפור טוב והרבה דברים מגניבים.
אגב הסרטים של בונד מוגדרים כמתאימים לבני נוער אבל אני מרגיש שיש בהם הרבה יותר מידי דברים סקסיסטיים ומיניים שמתאימים רק למבוגרים.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט העולם אינו מספיק לסרטים הקודמים של ברוסנן בתור בונד ולהגיד שהפעם זה מרגיש יותר שלם לראות את ברוסנן בתור בונד. ומכיון שהסרט הזה גם קצת יותר מודרני במובנים רבים מהקודמים בסדרה אפשר גם להשוות אותו לסרטים של משימה בלתי אפשרית של טום קרוז (Mission: Impossible) ובמיוחד לישנים שבסדרה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט העולם אינו מספיק הוא סרט בונד טוב ומהנה עם הרבה אקשן ומשחק טוב של השחקנים.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version