סרטים לצפייה ישירה

ג’יימס בונד: מחר לנצח

הסרט מחר לנצח הוא סרט םעולה הרפתקאות מתח בסדרת הסרטים של גיימס בונד והוא מספר על ג’יימס בונד שיוצא לעצור אדם עשיר ומרושע ששולט בתקשורת ויש לו תוכנית לעורר מלחמה בין סין לבריטניה על מנת להשיג סיקור תקשורתי עולמי בלעדי, והוא מתכנן לעשות זאת על עם העושר שלו והטכנולוגיה שלו ובונד נדרש לצאת להגנת מולדתו ולעצור את התוכנית.

מחר לנצח הוא הסרט השני של פירס ברוסנן בתור ג’יימס בונד והוא הסרט ה18 בסרטי בונד
מחר לנצח לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Tomorrow Never Dies – 1997

הביקורת שלי

הסרט מחר לנצח הוא הסרט ה18 בסדרת הסרטים של ג’יימס בונד והוא הסרט השני שבו מככב פירס ברוסנן בתור ג’יימס בונד. הסרט כמו סרטי בונד אחרים מלא בכל מיני פעלולים מגניבים ועם כל מיני גאדג’טים מגניבים של בונד והסוכנות אבל יש בו גם סיפור עלילה מעניין שבהחלט יכול להיות מציאותי ברמה כזו או אחרת שבו אדם עשיר מאוד בעל אמצאים שיכול לעשות ככל חפצו בזכותו עושרו הרבה והוא מנסה לעשות ניפולציות לטובתו בתקשורת ואמנם זה מוקצן אך בהחלט דומה למציאות שלנו.
החיבור הנפלא בין בונד לוואי לין המקסימה (מישל יאו בתפקיד נהדר) נותנים לסרט הזה עוד נפח נפלא של קצת רומנטיקה ואגב יש בסרטים מאוחרים יותר שחזורים של סצנות שלהם ביחד וזה מגניב לראות את המקור.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מחר לנצח צריך להשוות לסרטי בונד אחרים ובמיוחד לסרט גולדן איי שהיה הראשון של פירס ברוסנן בתפקיד בונד ולהגיד שהסרט הזה הוא בהחלט טוב ויש בו המון אקשן ופעלולים ואם הוא לא היה עם כותרת של בונד הוא עדיין הי טוב לטעמי. יש לו דמיון גם לסרט כמו יום ולילה משנת 2010 (Knight and Day) שמשחקים בו טום קרוז וקמרון דיאז ויש בהם סצנות אקשן דומות לכאן כשניהם במרדף.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מחר לנצח הוא סרט בונד טוב ומהנה עם הרבה אקשן טוב וסיפור מעניין.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version