סרטים לצפייה ישירה

ג’יימס בונד: גולדן איי

הסרט גולדן איי הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח מסדרת ג’יימס בונד והוא מספר על משימה נוספת של ג’יימס בונד שמתרחשת שנים לאחר שחבר וסוכן אחר נהרג במשימה משותפת שלו ושל בונד, ואז נגנבת תוכנית סודית של נשק הרסני המבוסס על לווייני חלל שנקרא “עין זהב”. ג’יימס בונד יוצא לעצור סינדיקט פשע רוסי מלהשתמש בנשק.

גולדן איי הוא הסרט הראשון של פירס ברוסנן בתור ג’יימס בונד והוא הסרט ה17 בסרטי בונד
גולדן איי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: GoldenEye – 1995

הביקורת שלי

את הסרט גולדן איי ראיתי בעבר בחלק מהצפייה שלי בסרטי בונד, אבל היו כל כך הרבה סרטים לצפות בהם ככה שלא ממש זכרתי משהו ספציפי מכל סרט והפעם אני מגיע אליו בצפייה לקראת הסרט החדש של ג’יימס בונד והחלטתי לצפות בקבוצת סרטי בונד האחרונים שלא ירגישו לי יותר מידי ישנים אז חזרתי אחורה אל הפעם הראשונה של פירס ברוסנן בתור בונד משנת 1995 ומשם אמשיך הלאה לשאר סרטי בונד לפני הצפייה בסרט החדש.
אני אוהב את סרטי בונד, יש בהם תמיד סיפור מעניין ודמות של נבל מיוחד ותמיד מלא מלא גאדג’טים מגניבים ומסקרנים, ולאורך השנים למדתי להנות גם מהדברים היותר קלאסיים של בונד, כמו דמותה של M ודמותו של Q וכמובן נערת בונד המתחלפת ואפילו שיר הנושא של הסרט, אז היום כשאני צופה בכל אלו זה כיף.
אז בלי קשר לבונד זהו סרט פעולה נחמד עם הרבה פיצוצים, מרדפים, מכות ויריות ועם מלא סקס אפיל של הדמויות “הטובות”.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט גולדן איי צריך להשוות לסרטים אחרים של בונד, אז החדשים כמובן טובים בהרבה, ומהישנים הוא מדורג מבחינתי אי שם באמצע אז אני חושב שהבחירה שלי להתחיל דווקא מכאן היא סבירה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט גולדן איי הוא סרט בונד טוב ומהנה ומספיק חדש כדי שלא ירגיש ישן מידי.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version