סרטים לצפייה ישירה

מחתרת השישה

הסרט מחתרת השישה הוא סרט פעולה מתח למבוגרים של נטפליקס שמספר על קבוצה של שישה אנשים מכל רחבי העולם, שכל אחד מהם הוא מהטובים ביותר בתחומו ובמה שהוא או היא עושים, והשישה האלו נבחרו לא רק בגלל המיומנות שלהם, אלא גם בגלל רצון ייחודי למחוק את העבר שלהם כדי לשנות את העתיד של האנושות.

מחתרת השישה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Six Underground – 2019

הביקורת שלי

הסרט מחתרת השישה מספר על קבוצה של אנשים מקצוענים כל אחד בתחום שלו שמתאגדים תחת פיקודו של ביליונר שהכינוי שלו הוא מספר 1, והם הופכים להיות מעין יחידת קומנדו כנגד רוע בעולם. הסרט הוא סרט פעולה עם המון סצנות מלאות באקשן מכל מיני סוגים אבל זה הרגיש שפשוט זרקו את הסצנות יחד לתוך עלילה אחת ולוקח זמן להבין מה קורה שם.
זהו סרט של מייקל ביי שהיו לי ציפיות טובות ממנו אבל הוא לא מספיק מהוקצע כמו הסרטים האחרים שלו, הוא מרגיש יותר מידי תזזיתי וזה נראה כאילו פוצצו את הסרט הזה בהמון אנקדוטות, אלימות ברוטלית, קצת רומנטיקה, בתפאורה של ערי בירה בעולם ועם מרדפי מכוניות (לא אמינים במיוחד) וזה ממש חבל שזה ככה.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט מחתרת השישה דומה להרבה סרטים אחרים אבל הוא לא כל כך מתקרב אליהם למשל הסרט הארדקור הנרי משנת 2015 (Hardcore Henry) שמציג סרט פעולה כמו משחק יריות במחשב בגוף ראשון וכמו למשל סרטי דדפול (Deadpool) (שצפיתי בגרסה המצונזרת בגלל הגסויות) שנתנו לראיין ריינולדס המצויין פשוט לשחק כאן באותו הסגנון אבל בצורה הרבה פחות טובה מדדפול.
אם אתם רוצים מרדפי מכוניות טובים אז יש טובים בהרבה בסדרת סרטי המשלח של לוק בסון (The Transporter) המשובחת עם ג’ייסון סטיית’האם.
ויש סרטי מחתרות טובים הרבה יותר, עם יותר אמינות וגם מהנים יותר כמו למשל סדרת הסרטים של הבלתי נשכחים (The Expendables) של סטאלון ושוורצנגר שהייתה ממש כיפית לצפייה.
ואם אתם מחפשים קטעי פעולה עם הרבה פעלולים עם אנשי מחתרת כבר עדיף לצפות בטריפל איקס (xXx) של ווין דיזל (אבל בלי לראות את הסרט השני)

הדירוג שלי

האמת לא משהו… כי אמנם סרט מחתרת השישה יש פוטנציאל טוב אבל הוא יותר מידי תזזיתי לטעמי
5 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version