סרטים לצפייה ישירה

משחק מסוכן ביותר

הסרט משחק מסוכן ביותר הוא בעצם סדרה של פרקים קצרים שביחד מחוברים לסרט באורך מלא שהוא סרט מתח פעולה שמספר על אדם שמגלה שהוא חולה סופני ואין לו כסף או ביטוח שיעזור לו או לאשתו ההרה במקרה שהוא ימות, והוא מקבל הצעה להשתתף במשחק קטלני בתור טרף שאם הוא יחזיק מעמד הוא יקבל על השתתפותו כסף, אבל הדברים אינם כפי שהם נראים.

משחק מסוכן ביותר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Most Dangerous Game – 2020

הביקורת שלי

הסרט משחק מסוכן ביותר הוא בעצם סדרה של פרקים קצרים שלנכתבה בידי כמה יוצרים ובו ליאם המסוורת’ האח של כריס מגלם את דמותו של דודג’ שהיה בעברו אתלט מקצוען והיום כשהוא לא מצליח להתקדם בחיים והעסק שלו לא מתרומם הוא מגלה שהוא חולה סופני ואשתו הרה והוא מחפש בכל דרך אפשרית לאסוף מספיק כסף בשביל אשתו לפני הלידה. הוא מקבל על עצמו להיות טרף במשחק צייד ועל כל שעה במשחק שהוא מחזיק מעמד נכנס עוד כסף לחשבון הבנק שלו, אך למשחק חוקים נוקשים והוא מגלה שהדברים לא כפי שהם נראים.
ליאם המסוורת’ משחק נהדר והסרט הזה הוא אחד מהמעולים בסרטי המתח שראיתי לאחרונה, וזה שילוב מעולה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט משחק מסוכן ביותר אפשר להשוות לסרטים דומים כאלו כמו למשל הסרט הנרדף האגדי של שוורצנגר משנת 1987 (The Running Man) שמספר על עולם עתידני שבו אנשים נמכרים למשחק והופכים לנרדפים. ויש עוד סרטים דומים לרעיון הזה אבל כל אחד מהם הוא בז’אנר אחר כמו משחקי הרעב, או מירוץ המוות שגם הם טובים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט משחק מסוכן ביותר הוא סרט מתח מעולה, עם הרבה אקשן ושחקנים מצויינים.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version