סרטים לצפייה ישירה

לשחרר את גאי

הסרט לשחרר את גאי הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה שמספר על עובד בנק שמתעורר כל בוקר לעבודה שלו אבל מרגיש שמשהו מוזר בחיים שלו ובמציאות שמסביבו והוא מחפש להבין מה קורה איתו ולמה הכל סביבו מרגיש ככה עד שיום אחד הוא מתאהב בבחורה ולאט מתגלה לו כי הוא בעצם דמות של משחק מחשב מתוחכם.

לשחרר את גאי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Free Guy – 2021

הביקורת שלי

הסרט לשחרר את גאי הוא אחד הסרטים המיוחדים האלו שעד שאתה לא רואה אותם אתה לא כל כך יכול להבין במה מדובר ועד כמה הסרט הזה אדיר. הסיפור עוקב אחרי גיא שהוא עובד בנק שכל העולם סביבו מלא באלימות ובברוטליות והוא חי את החיים הפשוטים ויומיומיים שלו עם חיוך על הפנים עד היום אחד הוא רואה בחורה שהוא חושב שהיא מושא חלומותיו וכשהוא עוקב אחריה הוא יוצא למסע גילויים אדיר על עצמו ועל העולם שסביבו ומגלה שהוא בעצם דמות של משחק מחשב מתוחכם. גיא מובל בעל כורחו דרך העולם שסביבו אל מסע חיפושים (קווסט) כדי להבין מה קורה איתו.
הזה הזה חוץ מהיותו מגניב לחלוטין, ובתור אחד שאוהב משחקי מחשב יש בו המון דברים אדירים כמו למשל השחקן ראיין ריינולדס שמשחק את דמותו של גיא בצורה מעולה וזה מרגיש כאילו המשחק ממש תפור בשבילו. ויש בו גם הבלחות של כל מיני פנים מוכרות אחרות וזה ממש מגניב.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט לשחרר את גאי דומה בהרבה מובנים לסרטים אחרים כמו סדרת הסרטים של ג’ומנג’י המעולים והמצחיקים (Jumanji) שגם בהם אנשים משחקים כאילו בתוך משחק מחשב, ויש לו גם דמיון לסרט שחקן מספר אחת המצויין משנת 2018 (Ready Player One) שמספר על נער שמשחק במשחק של מציאות רבודה ויוצא למסע הרפתקאות במשחק. ויש גם את הסרט גיימר משנת 2009 (Gamer) עם ג’רארד באטלר שהוא סרט פעולה למבוגרים שמספר על אדם שמוכר את עצמו למשחק רצחנו כדי שאנשים יוכלו לשחק בו במציאות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט לשחרר את גאי הוא סרט פעולה הרפתקאות מגניב, חדשני, מצחיק, מקורי ועם איכות מיוחדת של השחקנים.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version