סרטים לצפייה ישירה

מליפיסנט: אדונית הרשע

הסרט מליפיסנט: אדונית הרשע הוא סרט הרפתקאות פנטזיה של דיסני שמספר את המשך סיפורה של המכשפה מליפיסנט ובתה, אורורה, שמתחילות להטיל ספק בקשרים המשפחתיים המורכבים הקושרים אותן יחדיו, ושתיהן נמשכות לכיוונים שונים על ידי הצעת נישואין לאורורה. בדרך הן לומדות על אהבה והתגברות על מכשולים ונדרשות לתעצומות נפש כדי להתגבר על הכל.

מליפיסנט: אדונית הרשע לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Maleficent: Mistress of Evil – 2019

הביקורת שלי

הסרט מליפיסנט: אדונית הרשע מבוסס על הדמות האדירה של מליפיסנט מהסיפור של היפיפייה הנרדמת והוא מציג בעצם את המשך הסיפור שהחל בסרט הקודם, חמש שנים מאז קורות העלילה הקודמת. הסרט מציג את סיפורה של אורורה ביתה המאומצת של מליפיסנט ושל מליפיסנט ושל מה שקורה להן בעקבות רצונה של אורורה להתחתן עם הנסיך של הממלכה השכנה.
גם הסרט הזה הוא יותר אפל, מרושע, וקצת יותר מפחיד, והוא מציג את הדמויות ואת העלילה בצורה לא של טוב מול רע אלא אם עם יותר אזורים אפורים שבהם הדמויות מתמודדות גם עם הצדדים השונים שבהן עצמן. זה אמנם סרט מבית היוצר של דיסני אבל הוא לא מתאים לילדים צעירים.
הבחירה הנפלאה בשחקנים המדהימה אנג’לינה ג’ולי לתפקיד של מליפיסנט מוסיפה המון רבדים עמוקים לדמות המהפנטת הזו. עולם הפנטזיה שמתואר בסרט הוא מקום אפל, מכושף, שיש בו נופים מרהיבים ועם דמויות יפיפיות ומפלצות אפלות ובקיצור מדהים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מליפיסנט: אדונית הרשע צריך להשוות לסרט הקודם של מליפיסנט ובדרך כלל סרטים ממשיכים הם פחות טובים מהראשון בסדרה ואמנם גם הפעם זה כך אבל לא בגלל הסיפור או הדמויות כמו שקורה בדרך כלל אלא רק בגלל שזה כבר לא מחדש. ולטעמי זהו אחד מסרטי ההמשך הטובים יותר של סרטי דיסני בלייב אקשן שנעשו בשנים האחרונות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מליפיסנט: אדונית הרשע מציג עולם פנטזיה אפל ומלא בצורה שמבוגרים יוכלו להנות ממנו, ומציג גם סצנות פעולה של מלחמות וקרבות עם פלצות ויצורים פנטסטיים ואנג’לינה ג’ולי אחד נפלאה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version